Terug

Permanente blokkering Vinted account

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: VINTED

28/12/2023

Een verkoopadvertentie die ik aanmaakte van een nieuwe - nog in de verpakking met prijsaanduiding - elektrische tandenborstel voor kinderen van + 3 jaar, werd geweigerd. Omdat ik die een 2e maal probeerde op te laden werd ik definitief geblokkeerd. Ik begrijp niet welke regel ik heb overtreden. Een ongebruikte elektrische tandenborstel is toch geen gevaarlijk product, of vergis ik mij? Kan iemand mij uitleg geven en zeker mijn account deblokkeren?

Berichten (8)

VINTED

Naar: K. V.

28/12/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. V.

29/12/2023

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

K. V.

Naar: VINTED

04/01/2024

Beste, Ik heb dit inderdaad eveneens gemeld in de app van Vinted maar vermits mijn account geblokkeerd is zijn mijn mogelijkheden binnen de app dusdanig beperkt dat ik geen andere mogelijkheid heb dan via deze weg met u te communiceren. Vermits het voor mij volstrekt onduidelijk is welke "catalogusregel" ik heb overtreden met het opladen van mijn advertentie voor een ongeopende elektrische tandenborstel voor kinderen + 3 jaar, had ik hier graag verduidelijking rond gekregen. Ik vermoed dat het om een vergissing gaat. Graag wil ik dan ook vragen om de blokkering van mijn account op te heffen zodat ik terug gebruik kan maken van jullie platform. Alvast bedankt!Kris Vandervelden

VINTED

Naar: K. V.

04/01/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. V.

05/01/2024

Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Kate Team Vinted

K. V.

Naar: VINTED

31/01/2024

Hi, I would really like you to reconsinder my request to allow me to re-gain access to your platform. Your catalogue rules are not clear as to what is allowed/forbidden. There was no intention to harm from my side and there was no harm caused at all as the alleged harmful ad was deleted within less than 1 minute by you. There must be an exception to the rule of permanently blocking a profile for this kind of reason. I don't feel like my so-called appeal has been taken into account. I have the feeling that you only send standard messages instead of reading and answering my personal complaint. Thanks in advance for your reconsideration.Best regards,Kris

VINTED

Naar: K. V.

31/01/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: K. V.

01/02/2024

Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Kate Team Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform