Klacht
S. V.
Naar: VINTED
BesteIk ben met mijn account al een hele tijd klant bij Vinted. Ik heb minstens 320 positieve reviews en heb nooit problemen gehad met kopers of verkopers.Met de klantendienst daarentegen, niets dan problemen.Bij ELKE vraag die ik tot nu toe heb gesteld worden mij eerst standaardberichten gestuurd en geeft men daarna aan dat men eigenlijk niet kan helpen. NIEMAND lijkt daar over enige kennis te beschikken. Wanneer ik een probleem uitleg of afbeeldingen doorstuur, worden deze nooit goed bekeken, en stellen ze daarna nog meermaals dezelfde vragen.Gisteren liep het echter de spuigaten uit. Ik had een aankoop gedaan, maar aangezien de verkoopster niet reageerde, wou ik deze annuleren. Ik vroeg hierbij hulp van de klantendienst, aangezien de verkoopster blijkbaar akkoord moet gaan met annulatie. Weer kreeg ik eerst een standaard antwoord en daarna een incapabele medewerker (Inga) die zei dat ze niets kon doen. Ik ben boos geworden en vroeg waarom zij niet wou helpen waarop zij me een waarschuwing gaf en mijn account tijdelijk blokkeerde. Ik zei hier niets meer op in de conversatie en dan besloot ze plots op zichzelf dat mijn account permanent geblokkeerd moet worden. Ik heb NOOIT problemen gehad met kopers en verkopers (320 perfecte reviews!) en plots misbruikt een gekrenkte medewerker dat ik de regels overtreed en haar beledigd heb en dat zij dus het recht heeft mij toegang tot Vinted te ontzeggen.Ik vraag meermaals naar de redenen, maar krijg steeds hetzelfde te horen van 2 andere medewerkers: Vita & Eva. Zij vinden het blijkbaar fijn om hun macht over de account toegang uit te spelen eten te misbruiken. Ik heb NOOIT de regels in die mate het reglement overtreden, zodat ik het verdien om zo onbeschoft en arrogant behandeld te worden en dat mijn account geblokkeerd moet worden.Deze klantendienst is echt beschamend en moet dringend een personeelsvervanging krijgen.Ik gebruik Vinted heel vaak voor kopen en verkopen, het is volkomen onprofessioneel dat door deze meisjes wordt bepaald dat dat stopt.
Berichten (26)
VINTED
Naar: S. V.
Hello there, Thank you for contacting us. 🌷 Please send me the username of your account so that I could investigate further.Hope to hear from you soon!âœðŸ»Regards, Ona Team Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Username = sarahvanderheyden
VINTED
Naar: S. V.
Hello,I hope you're keeping well. 🎀 We assume everything is fixed now. If otherwise, please contact us by creating a new support conversation: s:www.vinted.fr/help.Have a lovely day. Best wishes,Ona Team Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Beste VintedIk probeerde me aan te melden, maar alles is nog steeds geblokkeerd. Vriendelijke groeten Sarah Vanderheyden
S. V.
Naar: VINTED
Bijgevolg kan ik jullie ook niet contacteren via bovenstaande link.
VINTED
Naar: S. V.
Hello there, Thank you for contacting us. 🌷 Please send me the username of your account so that we can help further.Hope to hear from you soon!âœðŸ»Regards, Ona Team Vinted
VINTED
Naar: S. V.
Hello,With this message, we confirm receipt of your e-mail. The response to your inquiry will be sent to your email address. Sincerely,Vytenis Team Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Ik heb geen e-mail van jullie ontvangen?En mijn account is nog steeds geblokkeerd...Met vriendelijke groetenSarah Vanderheyden
VINTED
Naar: S. V.
Hello,I hope you're keeping well. 🎀 We assume everything is fixed now. If otherwise, please contact us by creating a new support conversation: s:www.vinted.fr/help.Have a lovely day. Best wishes,Ona Team Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Waarom sturen jullie me steeds dezelfde standaard berichten?Het werkt nog steeds niet...Ik ben nog steeds geblokkeerd en kan dus bijgevolg geen contact opnemen via jullie link...Ik blijf in afwachting 😕...Met vriendelijke groeten Sarah Vanderheyden
S. V.
Naar: VINTED
In bijlage bij vorig bericht. Een screenshot van wat ik nog steeds te zien krijg.Ik hoop dat die 3 dames ook een gepaste straf krijgen.
VINTED
Naar: S. V.
Hello Thanks for getting in touch. Could you please tell us the username of your account, so we can help you further?Jena Team Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Ik heb deze al 2 x gestuurd!!sarahvanderheyden
VINTED
Naar: S. V.
Hello there, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to the customer's email address.Best regards, Gabrielle Team Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Ik heb mijn account terug, waarvoor dank. Maar wat gebeurt er nu met die 3 werkneemsters?De klantenservice is ook nog steeds niet verbeterd, gezien ik alweer een nieuw probleem heb.
S. V.
Naar: VINTED
Er werd mij deze keer een verkeerd beschreven item opgestuurd. Te laat opgestuurd, want 5 dagen waren reeds lang verstreken. De verkoopster wil geen overeenkomst vinden en laat mij de volle retourkosten betalen, terwijl zij heeft gelogen in haar advertentie?Dus zowel door Vinted, als door de verkoopster moet ik nu extra retourkosten naar Frankrijk betalen en jullie klantenservice leest mijn berichten niet eens deftig. Ze sturen gewoon standaard berichten in het Engels. Vinden jullie dat normaal?
VINTED
Naar: S. V.
Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Kevin Team Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen? Ook niet via mail??
VINTED
Naar: S. V.
Hello!Thanks for getting in touch with me.I'm happy to assist you in resolving the issue.Please provide me with more information.Looking forward to hearing from you.Gediminas Team Vinted
S. V.
Naar: VINTED
DATA NOT AVAILABLE
VINTED
Naar: S. V.
Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. Het antwoord op uw aanvraag zal naar uw e-mailadres worden gestuurd. Met vriendelijke groet,Gabija Team Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Nogmaals… Ik heb geen antwoord gekregen hoor…
VINTED
Naar: S. V.
Hi, Sarah,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Naglis Team Vinted
VINTED
Naar: S. V.
Hello!I hope that you're doing well.Since I haven't received an update from you, I assume that the issue has been resolved.Best regards,Gediminas Team Vinted
S. V.
Naar: VINTED
Helemaal niet! Ik heb nog steeds mijn geld niet terug! En over de sanctie voor die 3 medewerkers heb ik ook nog niets gehoord!
VINTED
Naar: S. V.
Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Kornelijus Vinted
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten