Terug

Permanente afdruk zitgedeelte

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Poltronesofa Belgium

29/10/2023

Beste, In april 2023 bestelde wij een zetel van poltronesofa te Borsbeek. Op 9/06/2023 werd deze geleverd. Na 1 week was er reeds een afdruk op het zitgedeelte, toen nog hopende dat dit telkens wel zou verdwijnen of ‘normaal’ zou zijn, bleek dit niet zo te zijn. De afdruk blijft permanent aanwezig te zijn en wordt enkel ergeren erger. We hebben gebeld in september naar poltronesofa te Borsbeek, waar we te horen kregen dat we er eens met een doek moesten overgaan en dateert niet kon en niet waar was. We werden dus afgesnauwd en met een kluitje het riet ingestuurd. Daarop zijn we op vrijdag 27/10 persoonlijk naar de winkel gereden, dat alweer een 45 minuten rijden is. Hier zeiden ze dat we op de website een klacht moesten indienen, dit hadden we al geprobeerd maar stond allemaal in het Italiaans. De verkoper zei dat we dit nog eens moesten proberen en dat je linksboven de taal moest kiezen. Na hulp van familie in te schakelen zijn we inderdaad op het Nederlandstalige deel gekomen van de website vandaag op 29/10/2023. Je moet een account aanmaken om contact op toenemen echter als we een account willen aanmaken komt er telkens de foutmelding ‘inactieve gebruiker’. Als we hierover via de website hulp voor willen, komen we opnieuw uit op de pagina om een account aan te maken, maar dit gaat dus niet, zo blijven we in cirkels lopen. Hierdoor zijn wij enorm teleurgesteld in de diensten van poltronesofa en voelen wij ons enorm in de steek gelaten.Wij willen dan ook door het bedrijf gehoord worden en samen tot een oplossing komen van onze zetel zodat wij een goed zittende zetel zonder afdrukken hebben en hier nog lang plezier van hebben. Want nu zitten wij met een zetel dat al helemaal ingedeukt is na amper 1 week en het maximum gewicht is 120kg en dit is het gewicht van 2 personen en de hond SAMEN in de zetel, dus dit is onmogelijk de oorzaak van het probleem! Hopelijk komen we tot een oplossing want dit heeft ons al enorm veel energie tijd én geld gekost!

Berichten (1)

Poltronesofa Belgium

Naar: A. V.

02/11/2023

Good morning,we have correctly received your message and we are sorry for the inconvenience you have encountered.Following the complaint that you have transferred to us, I invite you to access your reserved area via our website to request assistance.All you have to do is register on thes:www.poltronesofa.com/fr-BE/login site and follow the instructions given by the system to be in direct contact with our technical assistance office.You will need to have your warranty code, which can be found on your purchase contract.If you have any problems with this operation, please contact your local shop, where our sales staff will help you to create an assistance request or they will do it for you.We would like to send you our best regardsVeronika Lorenzani


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform