Beste, In april 2023 bestelde wij een zetel van poltronesofa te Borsbeek. Op 9/06/2023 werd deze geleverd. Na 1 week was er reeds een afdruk op het zitgedeelte, toen nog hopende dat dit telkens wel zou verdwijnen of ‘normaal’ zou zijn, bleek dit niet zo te zijn. De afdruk blijft permanent aanwezig te zijn en wordt enkel ergeren erger. We hebben gebeld in september naar poltronesofa te Borsbeek, waar we te horen kregen dat we er eens met een doek moesten overgaan en dateert niet kon en niet waar was. We werden dus afgesnauwd en met een kluitje het riet ingestuurd. Daarop zijn we op vrijdag 27/10 persoonlijk naar de winkel gereden, dat alweer een 45 minuten rijden is. Hier zeiden ze dat we op de website een klacht moesten indienen, dit hadden we al geprobeerd maar stond allemaal in het Italiaans. De verkoper zei dat we dit nog eens moesten proberen en dat je linksboven de taal moest kiezen. Na hulp van familie in te schakelen zijn we inderdaad op het Nederlandstalige deel gekomen van de website vandaag op 29/10/2023. Je moet een account aanmaken om contact op toenemen echter als we een account willen aanmaken komt er telkens de foutmelding ‘inactieve gebruiker’. Als we hierover via de website hulp voor willen, komen we opnieuw uit op de pagina om een account aan te maken, maar dit gaat dus niet, zo blijven we in cirkels lopen. Hierdoor zijn wij enorm teleurgesteld in de diensten van poltronesofa en voelen wij ons enorm in de steek gelaten.Wij willen dan ook door het bedrijf gehoord worden en samen tot een oplossing komen van onze zetel zodat wij een goed zittende zetel zonder afdrukken hebben en hier nog lang plezier van hebben. Want nu zitten wij met een zetel dat al helemaal ingedeukt is na amper 1 week en het maximum gewicht is 120kg en dit is het gewicht van 2 personen en de hond SAMEN in de zetel, dus dit is onmogelijk de oorzaak van het probleem! Hopelijk komen we tot een oplossing want dit heeft ons al enorm veel energie tijd én geld gekost!