Terug

per ongeluk een optie geactiveerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Orange

17/08/2023

beste, via de chatt van orange , omdat ik een vraag had, heb ik per ongeluk een optie geactiveerd ( onrechtstreeks daar naartoe geleid via de chatbot), een betalende optie, die ik niet nodig had, alle gratis opties die je kan hebben bij je abonnement kan je zelf desactiveren, behalve de betalende, zelfs voor factuurdatum, nu moet ik die ( niet gebruikte optie) betalen, zelfs na telefonisch contact, en na 40 dagen komt dat te vervallen blijkbaar, pure diefstal als je het mij vraagt

Berichten (2)

R. V.

Naar: Orange

03/09/2023

waarom krijg ik geen reactie op mijn klacht en wordt ik aan de telefoon niet echt geholpen??

R. V.

Naar: Orange

03/09/2023

waarom krijg ik geen reactie op mijn klacht en wordt ik aan de telefoon niet echt geholpen??


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform