Terug

Per ongeluk een bod geplaatst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Troostwijk Auctions

26/09/2016

Beste,op 20-9-2016 bezocht ik de website van Troostwijk en de veiling van Smart-Traden waar ze sauna's veilden. Kavel 2 was een barrel sauna. Ik wou weten hoeveel het totaalbedrag was na opgeld en BTW's. Hiervoor dien je een bedrag in te vullen en akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Dit deed ik dus. Na het zien van het totaalbedrag vond ik dit toch te duur en klikte ik op Annuleren. De dag erna ontving ik tot mijn verbazing per mail een koopovereenkomst. Ik heb toen onmiddellijk gebeld om te melden dat er een fout was gebeurd. Ze vertelde me om dit op mail te zetten en dan zouden ze een oplossing zoeken en me contacteren. Vervolgens was het weekend. Na het weekend belde ik terug en vertelden ze me dat er niets meer aan te doen valt. Terwijl die dag een na-veiling startte van deze veiling voor niet-verkochte goederen, waarom hebben ze het daar niet bij geplaatst? Het gaat over een bedrag van €5500 voor iets waar ik niet op geboden heb, maar verkeerd geklikt. Wat nu?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform