Terug

PEPERDURE INTERVENTIE

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. T.

Naar: Bulex

13/02/2024

Beste, Gisteren is uw technieker langs geweest om de buitenvoeler te vervangen. Vooreerst mijn appreciatie voor zijn klantvriendelijkheid! Maar 200€ forfaitair bedrag aanrekenen voor een interventie achter de hoek, die een half uurtje duurde is wel pure afzetterij. (Is uurtarief van 400€)Jullie worden slapend rijk met techniekers die minstens 4-5 interventies per dag doen Ik ga dit eens aankaarten bij Testaankoop, want zo’n woekertarieven zijn toch niet normaal meer. Voor een buitenvoeler die 112€ kost betaal ik in totaal bijna 400€ Bovendien is die buitenvoeler maar 4j oud en het werd ook bevestigd door uw technieker dat zo'n toestel normaal veel langer meegaat

Berichten (2)

Bulex

Naar: A. T.

13/02/2024

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex. Wij hebben je mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met je vraag.Wij vinden het belangrijk om je mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor je een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groeten,Het Bulex Service TeamCher client,Merci de prendre contact avec Bulex. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,L'équipe Service Bulex

Bulex

Naar: A. T.

28/02/2024

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex. Wij hebben je mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met je vraag.Wij vinden het belangrijk om je mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor je een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groeten,Het Bulex Service TeamCher client,Merci de prendre contact avec Bulex. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,L'équipe Service Bulex


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform