Dear Sir or Madam,
This is a response to the consumer inquiries received on September 12, 2025 reagrding Reference Code: , Case Number: 13401903.
After careful review, please be advised that the order could not be located with the information provided. Kindly provide the order ID (which begins with PO-) to assist the platform in conducting a more thorough investigation of the issue.
Thanks for the understanding and cooperation. Please feel free to reach out again if there are any additional questions or concerns.
A courtesy Dutch translation of this response has been included. Please refer to the English version for the accurate interpretation in case of any discrepancies.
Kind regards,
Temu Legal Team
Geachte heer of mevrouw,
Dit is een reactie op de consumentenvragen die zijn ontvangen op 12 september 2025 met betrekking tot Referentiecode: , Zaaknummer: 13401903.
Na zorgvuldige beoordeling, wordt u hierbij medegedeeld dat de bestelling niet kon worden gevonden met de verstrekte informatie. Gelieve de bestel-ID te verstrekken (die begint met PO-) om het platform te helpen bij het uitvoeren van een grondiger onderzoek naar het probleem.
Bedankt voor uw begrip en medewerking. Aarzel niet om opnieuw contact op te nemen als er aanvullende vragen of zorgen zijn.
Een beleefde Nederlandse vertaling van deze reactie is bijgevoegd. Raadpleeg de Engelse versie voor een nauwkeurige interpretatie in geval van eventuele verschillen.
Met vriendelijke groet,
Temu Legal Team
The original message