Terug

Peketje niet geleverd

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

A. P.

Naar: Temu

12/09/2025

Beste, Een tijdje geleden deed ik een bestelling bij Temu, ik betaalde met Klarna. Temu beweert dat mijn paketje is geleverd maar ik heb deze nooit ontvangen.... Met deze reden betaal ik klarna niet. Met ingesteldheid ik betaal niet voor iets dat ik niet ontvangen heb... Temu kan de leverings gegevens delen waneer het gelevers is waar en door wie, maar ikzelf heb het niet ontvangen

Berichten (1)

Temu

Naar: A. P.

12/09/2025

Dear Sir or Madam, This is a response to the consumer inquiries received on September 12, 2025 reagrding Reference Code: , Case Number: 13401903. After careful review, please be advised that the order could not be located with the information provided. Kindly provide the order ID (which begins with PO-) to assist the platform in conducting a more thorough investigation of the issue. Thanks for the understanding and cooperation. Please feel free to reach out again if there are any additional questions or concerns. A courtesy Dutch translation of this response has been included. Please refer to the English version for the accurate interpretation in case of any discrepancies. Kind regards, Temu Legal Team Geachte heer of mevrouw, Dit is een reactie op de consumentenvragen die zijn ontvangen op 12 september 2025 met betrekking tot Referentiecode: , Zaaknummer: 13401903. Na zorgvuldige beoordeling, wordt u hierbij medegedeeld dat de bestelling niet kon worden gevonden met de verstrekte informatie. Gelieve de bestel-ID te verstrekken (die begint met PO-) om het platform te helpen bij het uitvoeren van een grondiger onderzoek naar het probleem. Bedankt voor uw begrip en medewerking. Aarzel niet om opnieuw contact op te nemen als er aanvullende vragen of zorgen zijn. Een beleefde Nederlandse vertaling van deze reactie is bijgevoegd. Raadpleeg de Engelse versie voor een nauwkeurige interpretatie in geval van eventuele verschillen. Met vriendelijke groet, Temu Legal Team The original message


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform