Terug

PC komt na reparatie telkens terug met zelfde probleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. B.

Naar: Cool blue

25/07/2023

Beste,Mijn desktop PC vertoonde na enkele maand meerdere gebreken. Op eigen kosten liet ik een erkende PC support dienst komen, om zeker te zijn dat het een hardware probleem betrof. Gezien het probleem na herinstallatie van fabrieksinstellingen nog steeds aanwezig was, was dit inderdaad de conclusie.Ik leverde de PC in een winkel af voorzien van uitgebreide informatie, contactgegevens PC support etc.Ik haalde later de hersteld verklaarde PC af, maar het probleem was van bij het opstarten opnieuw aanwezig.De PC werd opnieuw afgeleverd voor reparatie, en ook de tweede keer kwam die 'hersteld' terug, maar was het probleem nog aanwezig. Bij contact met de klantenservice werd mij gezegd dat ik de PC opnieuw moest inleveren voor reparatie. Ik vroeg hoeveel keer dit dan wel moest gebeuren. Men zei me via e-mail dat na een derde reparatie de reparateur eventueel zou kunnen overgaan tot een andere oplossing (omwisseling, terugbetaling) of nog een reparatie, maar dat Coolblue daar niet in tussenkomt.Bovendien voegde men er doodleuk aan toe dat bij de eerste reparatie 'geen defect' was vastgesteld zodat de teller eigenlijk nog maar op 1 reparatie staat (terwijl op de afgewerkte werkbon letterlijk stond ‘Gerepareerd: Defecte onderdelen zijn vervangen’).Op deze manier wordt de uitleg van Coolblue wel zeer ongeloofwaardig.Als trouwe Coolblue klant voor duizenden euros die voor de eerste maal gebruik maakt van reparatie binnen garantie voel ik mij tekort gedaan en heb ik het vertrouwen in een verdere correcte afhandeling via de reparatie-service verloren.

Berichten (9)

Cool blue

Naar: P. B.

25/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

P. B.

Naar: Cool blue

25/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

Cool blue

Naar: P. B.

26/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

P. B.

Naar: Cool blue

26/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

Cool blue

Naar: P. B.

27/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

P. B.

Naar: Cool blue

27/07/2023

Beste Pieter,Bedankt voor je antwoord. Ik ben blij te vernemen dat jullie een shoptegoed aanbieden eerder dan een derde reparatie, en ik apprecieer dat jullie afwijken van standaard regels in deze zaak.Ik heb de PC deze middag afgegeven bij bpost voorzien van jullie label.Ik heb ondertussen bekeken welke PC ongeveer gelijk(w)aardige specificaties heeft en kwam uit bij:HP Slim S01-pF2970nd(een kleinere opslagruimte maar i7 ipv AMD7, en eerder toevallig exact dezelfde prijs als de vorige)Indien je deze kan reserveren en ten gepaste tijde opsturen, dan graag. Als ikzelf nog een actie moet uitvoeren, wil aub iets laten weten.Alvast beste dank.Met vriendelijke groeten

Cool blue

Naar: P. B.

28/07/2023

Beste,Bedankt voor je bericht. Het product werd inderdaad correct verstuurd en zal snel door ons behandeld worden. Het shoptegoed wordt beschikbaar in je account op de website. Dus zodra het vrij gezet wordt, kan je het zelf aanwenden om het toestel van je keuze te bestellen. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, aarzel dan niet om ons weer te contacteren.Met vriendelijke groet,Tim van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On July 27, 2023 at 4:44 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

P. B.

Naar: Cool blue

01/08/2023

Beste,De defecte PC is klaarblijkelijk ondertussen bij jullie in magazijn toegekomen (bevestingingsmail 31/7 8am).Mag ik vragen om zo spoedig mogelijk het shoptegoed ter beschikking te stellen, zodat ik bij jullie een nieuwe PC kan bestellen?Beste dank bij voorbaat,

Cool blue

Naar: P. B.

01/08/2023

Hi Peter,Ik zie dat je laptop inderdaad goed is aangekomen bij onze dienst Retouren.Het CoolblueTegoed ter waarde van het aankoopbedrag (Eur 849,-) heb ik zojuist toegekend. Dit shoptegoed is beschikbaar in je Coolblue-account met e-mailadres tangara@skynet.be. Tijdens het betaalproces van je volgende bestelling kan je dit shoptegoed inzetten.Ik hoop je hierbij voldoende te hebben gea¯nformeerd. Vragen? Neem dan gerust contact met ons op.Met vriendelijke groet,Robert van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 1, 2023 at 11:26 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform