Terug

Paysafecard

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: Colruyt

03/07/2019

Beste,wij kochten een kaart ter waarde van 25€ van PaySafecard voor onze zoon..Eenmaal thuisgekomen bleek er geen waarde op de kaart te staan. Volgens paysafecard is er wel degelijk die dag 24,99€ van de kaart gehaald, al wouden zij ons niet verder helpen door te zeggen wie/wat dit had afgehaald.Om te vermijden dat onze zoon zelf een fout had gemaakt hebben we alle accounts door Epic (van de games) laten nakijken. Zij konden nergens een onregelmatigheid noch een aankoop terug vinden. Met gevolg dat we dus enkel vaststellingen krijgen maar geen oplossing. Met dit verhaal en de nodige informatie dan Colruyt gecontacteerd, aangezien zij de kaart verkocht hebben. Daar is het verhaal makkelijk:Beste mijnheer Smet,Bedankt voor uw mail omtrent de Paysafecard. Helaas is alles bij ons in orde en raden we u aan om nogmaals contact op te nemen met Paysafe.Heeft u nog andere vragen? U kan ons steeds bereiken op info@colruyt.be, op het nummer 02 345 23 45 of via onze Facebook- en Twitteraccount. Met vriendelijke groeten,SharlynKlantendienst Colruyt Laagste Prijzen02/345.23.45www.colruyt.beKortom... we worden van het kastje naar de muur gestuurd terwijl onderzoek duidelijk heeft aangetoond dat er wij de waarde van de kaart nooit gekregen hebben.mvg,Christian Smet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform