Klacht
C. T.
Naar: Bancontact Payconiq Company NV/SA
Sinds de verplichte update van de payconiq app is die niet meer bruikbaar op oudere iPhones.De nieuwe versie van de app vereist iOS 13.2 terwijl een iPhone 6 iOS 12.5 heeft (en niet meer geupdated wordt door Apple).Ik ga geen nieuwe smartphone kopen om payconiq te kunnen gebruiken en zal wel naar een andere oplossing zoeken. Ik denk dat er nog heel wat oudere iPhones in gebruik zijn.
Berichten (13)
Bancontact Payconiq Company NV/SA
Naar: C. T.
'”-'”-'”-'”Reply above this line.Beste,Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen. Uw persoonlijke aanvraagnummer is SUPPORT-222855. Wij zullen binnen 2 tot 3 werkdagen contact met u opnemen. Het is niet nodig om ons meerdere e-mails te sturen.Houd er rekening mee dat als u geen details heeft toegevoegd over het probleem dat u ondervindt, deze e-mail niet zal worden behandeld.Dank u voor uw geduld.Met vriendelijke groet,Het Payconiq by Bancontact team'”Bonjour,Nous vous remercions de nous avoir contactés. La référence de votre demande est SUPPORT-222855. Nous vous répondrons dans les 2 à 3 jours ouvrables. Il n'est pas nécessaire de nous envoyer plusieurs e-mails.Veuillez noter que si vous n'avez pas inclus les détails du problème que vous rencontrez, nous ne serons malheureusement pas en mesure de vous aider, et cet email ne sera pas traité.Nous vous remercions pour votre patience.Cordialement,L'équipe de Payconiq by Bancontact'”Dear,Thank you for contacting us. Your personal request number is SUPPORT-222855.We will come back to you within 2 to 3 working days. It is not necessary to send us multiple emails.Please do note that if you didn't include the details about the problem you are encountering, this email won't be treated.Thank you for your patience.Kind regards,The Payconiq by Bancontact teamView request: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-222855?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiJmZmYyM2VhOWE1ZTIwOWFjYzZkZmQ3OTM0NDg5MjZlNWUxMWQyZjk3ZjFjODkyNTk4MjVhYTUzM2QxODY3OTMwIiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6IjI5NzQ3IiwiaXNzdWUiOiJTVVBQT1JULTIyMjg1NSJ9LCJleHAiOjE2NDczNTYzNDQsImlhdCI6MTY0NDkzNzE0NH0.isct8mwR8AvM0Or8lgSZaz0BePTxw3tvG-g3aD5hll4sda_source=notification-emailTurn off this request's notifications: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-222855/unsubscribe?jwt=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiI3ODgwMjJlNDhiNjM2YmFjMTdhMDM4M2JlMzJiNjQxZDc0NGM3YTMwNjk0NTkwNGI1ZDhjOWE5ZGY5YTk0YmQ0IiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6InFtOjI5NWYwNDQyLWFhZWUtNDI2MC04ZjcwLTNjOWQwYTEzOGMyZDoxODg3MWZjZi01ZTk5LTRjZGUtYjM0OS01NDIxYjFjY2JiMTEiLCJpc3N1ZSI6IlNVUFBPUlQtMjIyODU1In0sImV4cCI6MTY0NzM1NjM0NCwiaWF0IjoxNjQ0OTM3MTQ0fQ.TZZVOcvbO-7U0mE2jrXMoxN26fJw_QifEBGG6fzZ3J4This is shared with klachtenbox@test-aankoop.be------------------------------Help Center, powered by Jira Service Desk, sent you this message.s:www.atlassian.com/software/jira/service-deskowered-by?utm_medium=jira-in-productutm_source=jira_service_desk_email_footerutm_content=payconiqbe
C. T.
Naar: Bancontact Payconiq Company NV/SA
2 weken later, nog steeds geen reactie van Bancontact Payconiq Company ondanks de belofte "Wij zullen binnen 2 tot 3 werkdagen contact met u opnemen." !
Bancontact Payconiq Company NV/SA
Naar: C. T.
'”-'”-'”-'”Reply above this line.Beste,Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen. Uw persoonlijke aanvraagnummer is SUPPORT-229989. Wij zullen binnen 2 tot 3 werkdagen contact met u opnemen. Het is niet nodig om ons meerdere e-mails te sturen.Houd er rekening mee dat als u geen details heeft toegevoegd over het probleem dat u ondervindt, deze e-mail niet zal worden behandeld.Dank u voor uw geduld.Met vriendelijke groet,Het Payconiq by Bancontact team'”Bonjour,Nous vous remercions de nous avoir contactés. La référence de votre demande est SUPPORT-229989. Nous vous répondrons dans les 2 à 3 jours ouvrables. Il n'est pas nécessaire de nous envoyer plusieurs e-mails.Veuillez noter que si vous n'avez pas inclus les détails du problème que vous rencontrez, nous ne serons malheureusement pas en mesure de vous aider, et cet email ne sera pas traité.Nous vous remercions pour votre patience.Cordialement,L'équipe de Payconiq by Bancontact'”Dear,Thank you for contacting us. Your personal request number is SUPPORT-229989.We will come back to you within 2 to 3 working days. It is not necessary to send us multiple emails.Please do note that if you didn't include the details about the problem you are encountering, this email won't be treated.Thank you for your patience.Kind regards,The Payconiq by Bancontact teamView request: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-229989?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiI2MjI4MmZjNzM3NzJiMjUyOWEwNjQ4ODdmNDJiNTM5MWZjNjMzYjVlNjcxNTY4NWQ3ZTY5NzEyYTYxNWQwMzYwIiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6IjI5NzQ3IiwiaXNzdWUiOiJTVVBQT1JULTIyOTk4OSJ9LCJleHAiOjE2NDg2NTE1NjQsImlhdCI6MTY0NjIzMjM2NH0.ouWktJB1WhXqyFfacitPSmJao7qZAJhray9draxYKu8andsda_source=notification-emailTurn off this request's notifications: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-229989/unsubscribe?jwt=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiI3YjRlMzYwMDY1YmQ4ZTMzMzBhZDcxY2E5OTVlN2EwZDkwOTY3NTYxZDBmNjJmMTdlMmJjMTg2YTYyZDdiZDlhIiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6InFtOjI5NWYwNDQyLWFhZWUtNDI2MC04ZjcwLTNjOWQwYTEzOGMyZDoxODg3MWZjZi01ZTk5LTRjZGUtYjM0OS01NDIxYjFjY2JiMTEiLCJpc3N1ZSI6IlNVUFBPUlQtMjI5OTg5In0sImV4cCI6MTY0ODY1MTU2NCwiaWF0IjoxNjQ2MjMyMzY0fQ.lJDr56s7fHpSOgmWPCllcShJMl4_5OaHJX4gFISG2R8This is shared with klachtenbox@test-aankoop.be------------------------------Help Center, powered by Jira Service Desk, sent you this message.s:www.atlassian.com/software/jira/service-deskowered-by?utm_medium=jira-in-productandutm_source=jira_service_desk_email_footerandutm_content=payconiqbe
Bancontact Payconiq Company NV/SA
Naar: C. T.
'”-'”-'”-'”Reply above this line.Beste heer/mevrouw,De Payconiq by Bancontact-applicatie is populairder dan ooit. Hierdoor staat onze hulpdesk erg onder druk, waardoor wij niet in staat zijn om de service te bieden die u gewend bent. Onze excuses voor dit ongemak.We doen ons best om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.Bedankt voor uw begrip.Vriendelijke groeten, Payconiq by Bancontact Support___Dear madam/sir, The Payconiq by Bancontact application is more popular than ever. This has however put a strain on our consumer helpdesk, whereby we are currently unable to provide the service you are accustomed to in a timely manner. We apologise for this inconvenience and are working hard to attend to your case as soon as possible.Thank you for your understanding. Kind regards, Payconiq by Bancontact Support ___ Madame, Monsieur,L'application Payconiq by Bancontact est plus populaire que jamais.Cela a toutefois mis à rude épreuve notre service d'assistance aux consommateurs, qui n'est actuellement pas en mesure de vous fournir le service auquel vous etes habitué en temps normal.Nous vous prions de bien vouloir nous excuser pour ce désagrément et nous mettons tout en Å“uvre pour traiter votre dossier dans les meilleurs délais.Nous vous remercions de votre compréhension.Bien à vous,Support Payconiq by Bancontact View request: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-229989?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiI2MjI4MmZjNzM3NzJiMjUyOWEwNjQ4ODdmNDJiNTM5MWZjNjMzYjVlNjcxNTY4NWQ3ZTY5NzEyYTYxNWQwMzYwIiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6IjI5NzQ3IiwiaXNzdWUiOiJTVVBQT1JULTIyOTk4OSJ9LCJleHAiOjE2NDkyMzg4MzcsImlhdCI6MTY0NjgxOTYzN30.QzwsRmTazsXlt7KsdqHwAky8hb9fjUgY9oS9DcHoUFEandsda_source=notification-emailTurn off this request's notifications: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-229989/unsubscribe?jwt=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiI3YjRlMzYwMDY1YmQ4ZTMzMzBhZDcxY2E5OTVlN2EwZDkwOTY3NTYxZDBmNjJmMTdlMmJjMTg2YTYyZDdiZDlhIiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6InFtOjI5NWYwNDQyLWFhZWUtNDI2MC04ZjcwLTNjOWQwYTEzOGMyZDoxODg3MWZjZi01ZTk5LTRjZGUtYjM0OS01NDIxYjFjY2JiMTEiLCJpc3N1ZSI6IlNVUFBPUlQtMjI5OTg5In0sImV4cCI6MTY0OTIzODgzNywiaWF0IjoxNjQ2ODE5NjM3fQ.OaB4BhPvtIF1vUEx4pCmUMryOQvvk_FkBwGcNO1U3WYThis is shared with klachtenbox@test-aankoop.be------------------------------Help Center, powered by Jira Service Desk, sent you this message.s:www.atlassian.com/software/jira/service-deskowered-by?utm_medium=jira-in-productandutm_source=jira_service_desk_email_footerandutm_content=payconiqbe
Bancontact Payconiq Company NV/SA
Naar: C. T.
'”-'”-'”-'”Reply above this line.Beste heer/mevrouw,De Payconiq by Bancontact-applicatie is populairder dan ooit. Hierdoor staat onze hulpdesk erg onder druk, waardoor wij niet in staat zijn om de service te bieden die u gewend bent. Onze excuses voor dit ongemak.We doen ons best om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.Bedankt voor uw begrip.Vriendelijke groeten, Payconiq by Bancontact Support___Dear madam/sir, The Payconiq by Bancontact application is more popular than ever. This has however put a strain on our consumer helpdesk, whereby we are currently unable to provide the service you are accustomed to in a timely manner. We apologise for this inconvenience and are working hard to attend to your case as soon as possible.Thank you for your understanding. Kind regards, Payconiq by Bancontact Support ___ Madame, Monsieur,L'application Payconiq by Bancontact est plus populaire que jamais.Cela a toutefois mis à rude épreuve notre service d'assistance aux consommateurs, qui n'est actuellement pas en mesure de vous fournir le service auquel vous etes habitué en temps normal.Nous vous prions de bien vouloir nous excuser pour ce désagrément et nous mettons tout en Å“uvre pour traiter votre dossier dans les meilleurs délais.Nous vous remercions de votre compréhension.Bien à vous,Support Payconiq by Bancontact View request: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-222855?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiJmZmYyM2VhOWE1ZTIwOWFjYzZkZmQ3OTM0NDg5MjZlNWUxMWQyZjk3ZjFjODkyNTk4MjVhYTUzM2QxODY3OTMwIiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6IjI5NzQ3IiwiaXNzdWUiOiJTVVBQT1JULTIyMjg1NSJ9LCJleHAiOjE2NDkyNDg2NDAsImlhdCI6MTY0NjgyOTQ0MH0.KJpUjaJ5tauuaDgZL6FwP_aPYxxI-FBNmUDojMfuLcgandsda_source=notification-emailTurn off this request's notifications: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-222855/unsubscribe?jwt=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiI3ODgwMjJlNDhiNjM2YmFjMTdhMDM4M2JlMzJiNjQxZDc0NGM3YTMwNjk0NTkwNGI1ZDhjOWE5ZGY5YTk0YmQ0IiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6InFtOjI5NWYwNDQyLWFhZWUtNDI2MC04ZjcwLTNjOWQwYTEzOGMyZDoxODg3MWZjZi01ZTk5LTRjZGUtYjM0OS01NDIxYjFjY2JiMTEiLCJpc3N1ZSI6IlNVUFBPUlQtMjIyODU1In0sImV4cCI6MTY0OTI0ODY0MCwiaWF0IjoxNjQ2ODI5NDQwfQ.aCZIvmG-X4Bkg0y0FbMX_DDPEppZiRv7n9o0ZN6GCBIThis is shared with klachtenbox@test-aankoop.be------------------------------Help Center, powered by Jira Service Desk, sent you this message.s:www.atlassian.com/software/jira/service-deskowered-by?utm_medium=jira-in-productandutm_source=jira_service_desk_email_footerandutm_content=payconiqbe
C. T.
Naar: Bancontact Payconiq Company NV/SA
6 weken later, nog steeds geen reactie van Bancontact Payconiq Company ondanks de belofte "Wij zullen binnen 2 tot 3 werkdagen contact met u opnemen." !
Bancontact Payconiq Company NV/SA
Naar: C. T.
DATA NOT AVAILABLE
C. T.
Naar: Bancontact Payconiq Company NV/SA
Dit is nu al de 5de keer dat we dit automatisch antwoord krijgen, en nog altijd geen ernstig antwoord. Goede klantenservice !
Bancontact Payconiq Company NV/SA
Naar: C. T.
DATA NOT AVAILABLE
Bancontact Payconiq Company NV/SA
Naar: C. T.
DATA NOT AVAILABLE
Bancontact Payconiq Company NV/SA
Naar: C. T.
DATA NOT AVAILABLE
Bancontact Payconiq Company NV/SA
Naar: C. T.
DATA NOT AVAILABLE
Bancontact Payconiq Company NV/SA
Naar: C. T.
DATA NOT AVAILABLE
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten