Terug

Payconiq betaling gaat van rekening maar komt niet aan

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. T.

Naar: Bancontact Payconiq Company NV/SA

19/05/2020

Beste,Ik liet op 14/mei een vriend een bedrag van 60€ betalen via Payconiq, en stuurde hem hiervoor een betaalverzoek vanuit de Payconiq app. Hij betaalde onmiddellijk en bracht me hiervan op de hoogte. Bizar, want ikzelf had geen melding gekregen dat de betaling was uitgevoerd. Bizar, want dit gebeurt steeds. Ik vroeg hem dit na te kijken, en hij toonde me een screenshot om aan te tonen dat het geld wel degelijk van zijn rekening was gegaan. Ik stuurde twee mails naar de support desk van Payconiq, geen enkel antwoord op hun website staat nochtans dat ze binnen 4 werkuren reageren. Dan maar telefonisch geprobeerd. De eerste keer, op 15 mei: wacht nog even, normaal is de verwerking binnen één werkdag, maar soms zijn het er twee. Op 18 mei opnieuw gebeld, de dame die ik toen aan de lijn had vroeg niet naar mijn gegevens, en zei dat er een incident was geweest. Toen ik vroeg wanneer het geld dan op de rekening zou verschijnen kon ze daar niet op antwoorden. Op 19 mei is dit nog steeds niet. Voor een officieel betalingsplatform kan dit niet. Het geld is van mijn vriend zijn rekening, maar ik heb het niet gehad. Het hangt dus nog steeds bij Payconiq. Ik heb geen idee wat ik nog kan doen om aan mijn geld te geraken, hopelijk kunnen jullie helpen.

Berichten (2)

Bancontact Payconiq Company NV/SA

Naar: P. T.

19/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

Bancontact Payconiq Company NV/SA

Naar: P. T.

19/05/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform