'”-'”-'”-'”Reply above this line.Beste,Merk op dat we hebben onze klant al geantwoord over de betalingsgeschiedenis op zijn oude account. We hebben voorgesteld dat hij contact opneemt met zijn oude bank om de betalingsgeschiedenis op te vragen. Zodra de Payconiq-account gereset is, is de transactiegeschiedenis niet meer beschikbaar voor ons.De bank waarvan de rekening aan Payconiq gekoppeld was, kan echter nog wel toegang tot deze informatie hebben.Daarnaast hebben wij betalingsbewijzen nodig van de betalers om de betreffende betalingen te kunnen traceren.Ik kijk ernaar uit om je verder te helpen,Met vriendelijke groetHet Payconiq teamView request: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-399857?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0Z3QiOiJhbm9ueW1vdXMtbGluayIsInFzaCI6ImYxYTJkNjE0ZGUwOTNjNDQxZDRlMDQ3NTUyZmI0NmNjOTJiZTk2NzRhMmE1ZDgyMjY5NmRjMWJmZjExMTc4NDQiLCJpc3MiOiJzZXJ2aWNlZGVzay1qd3QG9rZW4taXNzdWVyIiwiY29udGV4dCI6eyJ1c2VyIjoiMjk3NDciLCJpc3N1ZSI6IlNVUFBPUlQtMzk5ODU3In0sImV4cCI6MTY5NTY1MDI1NSwiaWF0IjoxNjkzMjMxMDU1fQ.BBOn-PONABGNrk4AICHw1kru_HXVTpGV5HtH5SOTC_Mandsda_source=notification-emailTurn off this request's notifications: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-399857/unsubscribe?jwt=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0Z3QiOiJhbm9ueW1vdXMtbGluayIsInFzaCI6IjhiYzNmNDE4ZjM0ZmE3MTgxOTkwYTM4ZDZjODVkYThmZTA3ODY5ZDVkZTJjOTlkNzNlNzA3Y2VjNzQzNmU4ZDQiLCJpc3MiOiJzZXJ2aWNlZGVzay1qd3QG9rZW4taXNzdWVyIiwiY29udGV4dCI6eyJ1c2VyIjoicW06Mjk1ZjA0NDItYWFlZS00MjYwLThmNzAtM2M5ZDBhMTM4YzJkOjE4ODcxZmNmLTVlOTktNGNkZS1iMzQ5LTU0MjFiMWNjYmIxMSIsImlzc3VlIjoiU1VQUE9SVC0zOTk4NTcifSwiZXhwIjoxNjk1NjUwMjU1LCJpYXQiOjE2OTMyMzEwNTV9.6JHhVDiH0qZ8wwfy7Kc4cE1xk6QFqXnQkO-LjnfUVhgThis is shared with klachtenbox@test-aankoop.be------------------------------Help Center, powered by Jira Service Desk, sent you this message.s:www.atlassian.com/software/jira/service-deskowered-by?utm_medium=jira-in-productandutm_source=jira_service_desk_email_footerandutm_content=payconiqbe