Terug

payconik stortingen niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Bancontact Payconiq Company NV/SA

02/08/2023

Ik heb 9 mei kreeg ik verschillende stortingen via Payconik die ik nooit heb doorgestort gekregen op mijn rekening. Payconik heeft niks laten weten. Ze hebben uiteindelijk mijn account gereset maar ik ben verandert van bank en kon me niet meer aanmelden op deze account. Nu antwoorden ze helemaal niet meer.Dit is mijn laatste bericht naar hun klantendienst, geen antwoord meer gehad. Er is ook geen telefoonnummer om te bellen.Ik heb mijn afschriften gekregen en ik heb GEEN ENKELE BETALING ontvangen. Het ging om betalingen op 6 mei die aan mij werden gestort. Ik heb deze niet ontvangen!!Alsook kan ik niet meer op deze account omdat die gedeactiveerd werd en ik na die bankswitch mijn kaart niet meer heb. Ik kan dus deze betalingen niet meer zien en ook niet meer doorgeven welke betalingen dit zijn. Wat zal er nu gebeuren? Celine VandecasteeleHet ging om rekening BE84 0003 1577 9759

Berichten (3)

Bancontact Payconiq Company NV/SA

Naar: C. V.

02/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Bancontact Payconiq Company NV/SA

Naar: C. V.

28/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Bancontact Payconiq Company NV/SA

Naar: C. V.

28/08/2023

'”-'”-'”-'”Reply above this line.Beste,Merk op dat we hebben onze klant al geantwoord over de betalingsgeschiedenis op zijn oude account. We hebben voorgesteld dat hij contact opneemt met zijn oude bank om de betalingsgeschiedenis op te vragen. Zodra de Payconiq-account gereset is, is de transactiegeschiedenis niet meer beschikbaar voor ons.De bank waarvan de rekening aan Payconiq gekoppeld was, kan echter nog wel toegang tot deze informatie hebben.Daarnaast hebben wij betalingsbewijzen nodig van de betalers om de betreffende betalingen te kunnen traceren.Ik kijk ernaar uit om je verder te helpen,Met vriendelijke groetHet Payconiq teamView request: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-399857?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0Z3QiOiJhbm9ueW1vdXMtbGluayIsInFzaCI6ImYxYTJkNjE0ZGUwOTNjNDQxZDRlMDQ3NTUyZmI0NmNjOTJiZTk2NzRhMmE1ZDgyMjY5NmRjMWJmZjExMTc4NDQiLCJpc3MiOiJzZXJ2aWNlZGVzay1qd3QG9rZW4taXNzdWVyIiwiY29udGV4dCI6eyJ1c2VyIjoiMjk3NDciLCJpc3N1ZSI6IlNVUFBPUlQtMzk5ODU3In0sImV4cCI6MTY5NTY1MDI1NSwiaWF0IjoxNjkzMjMxMDU1fQ.BBOn-PONABGNrk4AICHw1kru_HXVTpGV5HtH5SOTC_Mandsda_source=notification-emailTurn off this request's notifications: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-399857/unsubscribe?jwt=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0Z3QiOiJhbm9ueW1vdXMtbGluayIsInFzaCI6IjhiYzNmNDE4ZjM0ZmE3MTgxOTkwYTM4ZDZjODVkYThmZTA3ODY5ZDVkZTJjOTlkNzNlNzA3Y2VjNzQzNmU4ZDQiLCJpc3MiOiJzZXJ2aWNlZGVzay1qd3QG9rZW4taXNzdWVyIiwiY29udGV4dCI6eyJ1c2VyIjoicW06Mjk1ZjA0NDItYWFlZS00MjYwLThmNzAtM2M5ZDBhMTM4YzJkOjE4ODcxZmNmLTVlOTktNGNkZS1iMzQ5LTU0MjFiMWNjYmIxMSIsImlzc3VlIjoiU1VQUE9SVC0zOTk4NTcifSwiZXhwIjoxNjk1NjUwMjU1LCJpYXQiOjE2OTMyMzEwNTV9.6JHhVDiH0qZ8wwfy7Kc4cE1xk6QFqXnQkO-LjnfUVhgThis is shared with klachtenbox@test-aankoop.be------------------------------Help Center, powered by Jira Service Desk, sent you this message.s:www.atlassian.com/software/jira/service-deskowered-by?utm_medium=jira-in-productandutm_source=jira_service_desk_email_footerandutm_content=payconiqbe


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform