Beste,Sinds gisterenavond krijg ik plots ongevraagd verschillende sms-berichten (herstelcode Facebook-account, WIFI pincode voor verificatie door uw mobiele operator). Verder kreeg ik een bericht dat ik 19,99 Euro zou betaald hebben aan Onebip. Maar ik ken geen Onebip, en ik heb al helemaal geen opdracht tot betaling gegeven. Ik heb onmiddellijk het woord STOP gestuurd naar de 3 nummers in kwestie, nl. 8128, 8805 en 8080.Op de klantenzone zie ik dat er effectief 19,99 Euro aan Onebip S.r.l. is betaald.Op de website van Test-Aankoop las ik dat er sinds 2018 een KB is dat zegt dat gebruikers met klachten een beroep moeten kunnen doen op hun telecomoperator, die de klacht doorgeeft aan de aanbieder. Ik heb 3 x de klantendienst van Base gecontacteerd om dat te proberen realiseren. Ik ben 3 x met een kluitje in het riet gestuurd met de boodschap dat ik zelf via Google contactgegevens moet zoeken en contact moet opnemen met de verkoper. Base wil/kan de klacht niet doorgeven aan de verkoper, en kan/wil niet tussenkomen. Ik heb Paybymobile (waar ik nooit om gevraagd heb trouwens) kunnen laten uitschakelen. Maar als het om een abonnement zou gaan, dan zouden volgens de ene Base-medewerker maandelijks kosten kunnen blijven binnenkomen. Volgens de andere zou dat niet kunnen, maar zou het bedrijf dan eventuele te betalen bedragen op mij kunnen verhalen.Ik heb ondertussen een e-mailadres gevonden van Onebip en dan zelf maar een klacht neergelegd. Ik heb hierop nog geen reactie ontvangen. Ik wil dus :- de betaling betwisten, en een terugbetaling krijgen- ervoor zorgen dat er in de toekomst geen aankopen via Paybymobile meer kunnen gebeuren- dat Base de klacht doorgeeft aan de aanbieder.Vriendelijke groet