BesteIn januari van dit jaar, heeft (naar alle waarschijnlijkheid), mijn zoontje van 6 jaar een abonnement geactiveerd na het bekijken van een filmpje op youtube. Dit natuurlijk zonder mijn toestemming. Na een eerste sms over een gratis dienst, ontving ik maandelijks een sms met de melding dat er 4,99€ per week werd gefactureerd. Deze sms’en leken verdacht veel op spam of reclame, en ik heb deze nooit deftig bekeken.Mijn werkgever meldde mij op 1 september dat er al maanden een bedrag van mijn rekening ging, en dat dit hen nu pas was opgevallen. Na telefonisch contact bij paybymobile, werd mij gemeld dat de dienst werd stopgezet, en ik een terugbetaling diende te vragen bij proximus. Na een eerste telefonisch contact bij proximus, werd mij bevestigd dat deze meerbedragen gecrediteerd gingen worden, maar dat dit via haar manager diende te passeren, gezien het over een langere periode dan 1 maand ging.Tot op vandaag (04/10) had ik nog geen antwoord ontvangen, waarna ik besloot een mail te sturen met dezelfde klacht erin. Hierop kreeg ik antwoord via klacht 51370791, met de melding dat ze niet gingen crediteren en ik dit diende te vragen bij de aanbieder van de diensten. Ik heb geen zin in een heen - en weer spelletje, en zou dit graag opgelost zien worden.Kunnen jullie hiermee helpen?MvgDane Delarue