Terug

Pay & Go startpakket 10 euro

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. J.

Naar: Proximus

06/07/2023

Beste,Ik kocht opnieuw een Pay&Go voor één van mijn andere dochters.We activeerde deze kaart vandaag via my Proximus, die op mijn naam is geregistreerd om te kunnen bellen en sms'en te sturen. Ze deed dit dan ook, maar kreeg de melding dat haar saldo ontoereikend was en ze dus haar pay&go opnieuw moet opladen, waardoor ze nog steeds niets met haar gsm kan doen. Terwijl ze nog geen enkele cent had gebruikt. Dit hebben we al een paar weken geleden ook voor gehad. Dit probleem werd opgelost. Ik vind echt niet kunnen dat als je een herlaadbare kaart koopt het startkrediet er al af is bij het registreren. Dit is echt dieven en er zijn nog altijd mensen, die liever een Pay&Go gebruiken. Vandaar mijn klacht via deze weg. We zouden echt graag die 10 euro terugkrijgen op haar Pay&Go.

Berichten (1)

Proximus

Naar: H. J.

13/07/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-07-06-23.02.49.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192999406890]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192999406890]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform