Beste klantWij hebben jouw mail goed ontvangen.Op elke aankoop geldt er een garantieperiode van 2 jaar. Tijdens deze garantieperiode wordt elk technisch defect kostenloos hersteld of wordt het toestel desgevallend vervangen door een soortgelijk toestel.Indien het toestel defect is door een externe oorzaak of verkeerd gebruik, dan zijn er kosten verbonden aan de herstelling van jouw toestel. In dat geval zal je een offerte ontvangen.Op de offerte krijg je de keuze om het toestel te laten herstellen of onhersteld aan jou terug te laten bezorgen. Indien je ervoor kiest om het toestel onhersteld aan jou terug te bezorgen, danworden er analyse- en bestekkosten aangerekend door de hersteller.Bij de herstelling van je toestel hebben ze vastgesteld dat je toestel geplooid is. U kan in bijlage de bewijzen hiervan terugvinden. Daar dat dit eenexterne oorzaak of verkeerd gebruik is, geld de garantie niet meer op je toestel.Mag ik je vragen om zo snel als mogelijk een antwoord te geven op het bestek?Met vriendelijke groeten,CarmenCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00D5I3dQ0g._5005IY4DQ5:ref