Geachte tui bij deze wil ik een klacht indienen voor na latenschap voor de geboekte reis naar Djerba boekingsnr.102046710 op 04/06/25 tot 14/06/25
Voor de prijs van 2077€ .deze reis werd geboekt op 21/12/23 daar was alles ok na veel ziekenhuis bezoek in begin van het 24 waren we niet zeker of we nog konden vertrekken gezwel ontdekt op de pancreas en daar opvolgend diabetes type 2gekregen en in mei 24 ook nog zwaar hart problamatiek er boven op gekregen we kregen de dag voor vertrek 03juni ok voor vliegvakantie. Wat blijkt op de luchthaven van zaventem de juiste paspoorten kloppen niet de de gewone eid paspoorten gelden niet meer voor tunesie/Djerba het moeten internationale paspoorten zijn. Dit gebeurde om 03.30 in de nacht van Dinsdag op woensdag komende we kregen een formulier mee met de gegevens om paspoorten aan te vragen dit deurde zeker 3uur om snelle procedure ingang te steken maar hadden maar 2uur te tijd. Dus No Go vakantie.
Nu wat blijkt we moesten zelf voor oplossing zoeken hebben daarom nog snei een vlucht herboekt om onze vakantie Verder te kunnen zetten dus.
Herboebt
Boekingnr.100179803002.
Op Zaterdag 07/06/25 om de resterende 7dagen nog van onze vakantie te kunnen genieten deze vlucht heeft ons 473€gekost +500 voor snelle procedure voor internationale paspoorten.
Ik vindt dit zeer vervelend dat is kunnen gebeuren ik vindt dat deze verantwoordelijkheid niet alleen op ons kan te volle lasten kan gelegd worden. Met al de nieuwe technieken in de app van tui zou je toch verwachten dat je verwichtigd zou worden met dit soort belangrijke update van wetgeving vanaf januari 25 .wie is daar nu mee bezig na de miserie die boven ons hoofd hangt graag compensatie en tegen antwoord
Met hoogachting Boone Hans.