Terug

Pas 6 uur voor opstijgen zouden we vliegtickets krijgen.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: KIWI.com

21/08/2023

Beste, ik bestelde vliegtickets via Kiwi.com op 6/7/23 voor de luchtvaartmaatschappij EasyJet. Vluchtnr. Heen: U21530 van Brussel naar Genève. Vluchtnr. Terug: U21441.We hebben al veel mails ontvangen om onze vlucht te upgraden maar de tickets ontvangen we niet.Via hun site lezen we dat de tickets tot 6 uur voor de vlucht gegeven worden. Hierdoor is mijn argwaan gegroeid. De site van Kiwi.com komt tijdens het zoeken in de browser steeds naar voren. Ik wou oorspronkelijk rechtstreeks boeken met EasyJet maar dit lukte mijn niet. Ik heb mij dus laten misleiden. Wij krijgen geen contact met Kiwi. Alleen met een automatisch systeem dat vragen beantwoord. Kan deze firma doorgelicht worden? Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet, Kristel Verhoeven.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform