Terug

Partner vervalst gegevens

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. C.

Naar: bol.com

29/12/2023

Beste,in oktober bestelden we een electrische kachel. toen we die kregen bleek die defect. een klacht werd verstuurd met een retour label. dit retour label werd verwerkt.terwijl het toestel onderweg was hebben we opnieuw hetzelfde toestel besteld, in de hoop het tijdig binnen te krijgen voor de winter.helaas, werd dit toestel NOOIT verzonden door de partner van Bol.com.bij contact met de partner excuseerden ze zich voor de fout van het magazijn, en beloofden ze het te regelen, geld terugstorten.gelukkig heb ik een achteraf betalen systeem als optie die me beschermt hiertegen.echter bij controle hebben de mensen daar het nooit verstuurde voorwerp als retour geplaatst, en het defecte toestel als retour geanuleerd.dit sleept nu al een hele tijd aan en bol beweert dat wij hierover liegen en het toestel in ontvangst hebben genomen.bol liet weten dat de retourd aangemeld. wij konden geen retour aanmelden want er was geen duidelijk verzending: een melding dat de track en trace buiten de mogelijkheden van bol lag waardoor er niets kon opgevolgd worden door hen.we hebben de bewijzen meermaals met hen proberen oplossen, telkens lopen we tegen een muur. de partner zelf, Livin shop, geeft de fout toe per email, maar gaat achter onze rug aanpassingen in het systeem van Bol.com doen zodat wij toch een bedrag dienen te betalen voor iets dat terug is gestuurd, defect, verkeerd merk, en vol blutsen.foto's zijn er ook van.sinds dan krijgen we een aanmaning en dreigement van bol omwille van een openstaand bedrag, en telkens melden we dat dit niet klopt. de parnter van bol.com blijft zwijgzaam, ongeacht de beloftes dat ze ons gaan contacteren.dit loopt nu lang genoeg, en ons geduld is op, het gaat over 109 euro. we gaan niet betalen voor iets dat nooit ontvangen werd.de partner van bol heeft hier fraude gepleegd, dit kan niet de bedoeling zijn dat bol zijn partners beschermt voor dit soort acties.met vriendelijke groetenRandy Carlens

Berichten (1)

bol.com

Naar: R. C.

29/12/2023

Goedemiddag Randy,Bedankt voor je bericht. Spijtig om te vernemen hoe het retourproces verloopt. Ik ga ervoor zorgen dat de retour wordt verwerkt zodat de betalingsverplichting voor de factuur en herinneringskosten komen te vervallen. Je ontvangt nog een aparte bevestigingsmail.Met vriendelijke groet,Sheriva van bol


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform