Terug

Parking betaald maar geen gegevens gekregen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: RYANAIR

08/08/2020

Beste, ik heb vliegtickets geboekt en op de Ryanair site meteen ook een parkeerplaats in Charleroi gereserveerd en betaald maar ik heb er nooit een bevestiging voor gekregen en ik kon dus niet parkeren. Ik heb verschillende keren geprobeerd Ryanair en de parkeerdienst te contacteren maar geen avance. De laatste dag voor vertrek heb ik dan maar een nieuwe parkeerplaats geboekt die natuurlijk dubbel zoveel kostte.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform