Terug

Parkeren voor oprit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. E.

Naar: POPPY Mobility

13/08/2023

BesteEr stond al 2 dagen een poppy geparkeerd voor mijn oprit. Ik heb vandaag 13 augustus om 14u29 gebeld en dit gemeld. Een vriendelijke medewerker heeft er een melding van gemaakt en me doorgegeven dat dit zo snel mogelijk wordt verplaatst. Om 21u02 heb ik nogmaals gebeld om door te geven dat dit nog steeds niet is gebeurd en dat dit een belemmering is voor ons. Medewerker vertelde me op een arrogante manier aan dat er een melding is gemaakt en dat ik maar de politie moest bellen als het me stoort. Dat hij niet voor stad Antwerpen werkt en het niet zijn taak is. Als dit de manier is om, om te gaan als klantendienst dan moeten ze dringend iets doen aan hun personeelsbeleid.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform