Terug

Parkeerticket zogezegd niet betaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: OPC Optimal parking Control

13/02/2018

Dit is de e-mail die reeds werd verstuurd naar het bedrijf:Beste,Tot mijn verbazing kreeg ik onlangs een betaalherinnering in mijn brievenbus van een retributie die ik dien te betalen.Ik hoop dat het hier om een misverstand gaat want: 1. Ik heb voor deze herinnering geen enkele andere brief hierover ontvangen2. Op het aangegeven tijdstip die in de brief vermeld stond 29/12/2017 om 15:52(stond mijn voertuig geparkeerd in een zone waar parkeren met tijdsbeperking van toepassing is.) Ik vind dit heel vreemd want ik betaalde met mijn gsm en stuurde op 29/12/2017 om 15:58 weldegelijk een sms met AAL2 1COV150 Hierop kreeg ik volgend bericht terug:4411: Parkeren 1C0V150 gestart in Aalst tot max. 29.12.17 18:00. Parken stoppen..... Dit zouden jullie toch moeten terugvinden in jullie archieven? Het is toch duidelijk dat ik hier weldegelijk betaald heb en de moment dat mijn voertuig een bekeuring kreeg ik op hetzelfde moment de betaling aan het doen was aan de automaat waar ik de gegevens vond om de betaling in orde te maken? Ik hoop dat dit op een eerlijke manier kan opgelost worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform