Klacht
D. N.
Naar: APCOA PARKING Belgium NV
Beste Naar aanleiding van ontvangen post op 23 /11/2021 ivm retributienummer 421/0016/29582. Bij deze deel ik jullie mede dat we niet akkoord zijn met volgende brief die jullie hebben verstuurt. Mijn vrouw heeft die dag bij het gebruik van de parking wel degelijk een parkeerticket gekocht. ( kunnen jullie eventueel opvragen door ingevoerde gegevens met nummerplaat op betaalterminal parking te raadplegen en eventuele camerabeelden)Op het moment dat zij aan de betaalautomaat staat om haar ticket met ingevoerde nummerplaat te bekomen stond echter al iemand aan de auto met zijn kastje dat ogenblik (normaal persoon met donker haar en getinte huid tussen 30 en 40 jaar geschat)Hij heeft zelf nog op afstand gevraagd welke haar auto was voor toen ze nog aan de parkeerautomaat was en zij heeft geantwoord met die grijze opel. Tevens hebben we voorheen geen aanmaning gehad waaruit blijkt dat er binnen de 5 dagen moet worden betaald , zelfs geen ticket aan de auto op dat moment met betrekking geen geldig parkeerticket Graag een reactie van jullie ivm dit ongemak MvgDannyParkeershop (Apcoa) 26 nov. 2021 14:53 CET Beste,Bij deze bevestig ik de goede ontvangst van uw e-mail aangaande parkeerretributie 421/0016/29582Een ticket wordt steeds geblokkeerd in het toestel zodra u uw handeling heeft gedaan in de parkeerautomaat. We vinden geen parkeersessies terug op uw kenteken. Zoals eerder vermeld wachten we op een geldig parkeerbewijs om bv te kunnen vaststellen dat u bv. een verkeerd kenteken heeft ingegeven en kunnen we uw retributie behandelen.Indien u een geldig parkeerbewijs kan bezorgen kunnen we uw retributie herbekijken.Helaas kan ik de door u aangehaalde argumenten niet weerhouden en blijft de verschuldigde parkeerretributie te betalen.U mag hierbij verder gaan voor de rechtbank enz. zal u vragen om het geldig parkeerbewijs.Gelet op de hierboven vermelde redenen moet ik u alsnog beleefd verzoeken om aan het totaalbedrag van 25 euro te voldoen en dit te storten op het rekeningnummerBE14 0018 9820 1383 met als betalingskenmerk 421/0016/29582 .Graag wens ik uw aandacht erop te vestigen dat bij niet-betaling van deze parkeerretributie de kans bestaat dat er extra kosten bijkomen.Met vriendelijke groeten,Joey | Servicedesk Medewerker |APCOA PARKING Belgium nvTerbekehofdreef 642610 Wilrijkwww.Apcoa.be??APCOA PARKING ParkeershopLetty 26 nov. 2021 14:39 CET Beste , Uit jullie beantwoorde mail kan ik enkel besluiten dat ik niet akkoord kan gaan met wat jullie antwoorden.Als men een vaststelling doet op een bepaald uur door jullie ivm met een parkeerticket, hoeveel tijd ( minuten om parkeerticket te kopen ) gaat men terug om te controleren of er een geldig parkeerticket is aangekocht.Daarom stel ik de vraag aan jullie : Men doet vaststelling met jullie toestel om te kijken of men een geldig ticket heeft. Welke tijdspanne gaat men in het toestel terug ter controle of er een geldig ticket is aangekocht. ( Men moet toch steeds een bepaalde tijd hebben om het ticket te kunnen aankopen en graag zou ik die tijd willen bekomen van jullie ) Normaler wijze kan jullie systeem toch nakijken of er een ticket is aangekocht geweest met die nummerplaat op welke dag en uur en hoelang dit ticket geldig is.Indien er door mijn aangebrachte argumenten jullie nog steeds niet akkoord gaan om deze retributie te weerhouden , zal ik dit geschil verder toewijzen aan testaankoop.Als klant van testaankoop kan men steeds een klacht laten onderzoeken door hunGraag een antwoord van jullie. Mvg Danny From: Parkeershop (Support) Sent: Friday, November 26, 2021 10:26 AMTo: Letty Subject: [Apcoa] Re: parkeerretributie 421/0016/29582 Parkeershop (Apcoa) 26 nov. 2021 10:26 CET Geachte heer / mevrouw LettyBij deze bevestig ik de goede ontvangst van uw e-mail aangaande parkeerretributie 421/0016/29582Op het moment van de vaststelling stond u gestationeerd binnen een betalende parkeerzone en dit zonder een geldig parkeerbewijs. Op betrokken parkeerplaats dient u een parkeerticket te nemen aan de parkeerautomaat en dit van maandag tot en met zaterdag van 9u ’s morgens tot 18u ’s avonds.Indien u een geldig parkeerbewijs heeft , wordt uw kenteken automatisch geblokkeerd in het toestel van de parkeercontroleur. We zien dus ook geen geldig parkeerbewijs terug op uw kenteken. Indien u een geldig parkeerbewijs kan bezorgen kunnen we uw retributie herbekijken.Helaas kan ik de door u aangehaalde argumenten niet weerhouden en blijft de verschuldigde parkeerretributie te betalen.Gelet op de hierboven vermelde redenen moet ik u alsnog beleefd verzoeken om aan het totaalbedrag van 25 euro te voldoen en dit te storten op het rekeningnummerBE14 0018 9820 1383 met als betalingskenmerk 421/0016/29582 .Graag wens ik uw aandacht erop te vestigen dat bij niet-betaling van deze parkeerretributie de kans bestaat dat er extra kosten bijkomen.Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijf ik, Met vriendelijke groetenJoey | Administratief Medewerker | Dossierbeheer parkeerretributiesParkeershop (Apcoa) 1 dec. 2021 08:58 CET Geachte,Zoals u weet, legt de GDPR/AVG de regels vast voor de verwerking van de persoonsgegevens van een betrokkene door een verwerkingsverantwoordelijke. Zo’n ‘persoonsgegeven’ is alle informatie over een geïdentificeerde of identificeerbare persoon, rechtstreeks of onrechtstreeks, op basis van één gegeven of van een kruising van gegevens. Het betreft dus informatie over een persoon die kan worden gelinkt aan deze persoon, bijvoorbeeld een naam, een adres, een bankrekeningnummer, lokalisatiegegevens, enz. Ook informatie die niet toelaat om een persoon rechtstreeks te identificeren (bijvoorbeeld een naam), maar wel onrechtstreeks (bijvoorbeeld een nummerplaat) is een persoonsgegeven. Een betrokkene kan bij Apcoa inderdaad de foto’s inzake zijn of haar parkeerretributie opvragen om na te gaan of de gegevens correct zijn. Deze foto’s kunnen echter ook persoo
Berichten (5)
APCOA PARKING Belgium NV
Naar: D. N.
Geachte Mevrouw, Heer,Wij bevestigen hierbij de goede ontvangst van uw bericht.Indien u een vraag heeft over uw retributie zal u zo snel mogelijk een antwoord ontvangen.Indien u een aanvraag doet voor een parkeervergunning hebben we goed nieuws:ONS E-LOKET IS GEOPEND!De aanvraag van uw parkeervergunningen kan u vanaf nu doen via ons E-loket. Via s:diest.intouch.be/eloketVriendelijke groetenAPCOA PARKING Belgium NV[7O27M8-G5V0]
APCOA PARKING Belgium NV
Naar: D. N.
Geachte Mevrouw, Heer,Wij bevestigen hierbij de goede ontvangst van uw bericht.Indien u een vraag heeft over uw retributie zal u zo snel mogelijk een antwoord ontvangen.Indien u een aanvraag doet voor een parkeervergunning hebben we goed nieuws:ONS E-LOKET IS GEOPEND!De aanvraag van uw parkeervergunningen kan u vanaf nu doen via ons E-loket. Via s:diest.intouch.be/eloketVriendelijke groetenAPCOA PARKING Belgium NV[7MPQY8-3MZ8]
APCOA PARKING Belgium NV
Naar: D. N.
Hi Klachtenbox,We zouden graag horen wat je vond van onze klantenservice. Je kan deze beoordelen via volgende link:Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:support.apcoa.be/requests/73666/satisfaction/new/rq97hmPffuj29GJMtLxf78CsI?locale=1005Hieronder kan je nog een overzicht vinden van je laatste contact met ons:----------------------------------------------Klachtenbox, 1 dec. 2021 14:33 CET [7O27M8-G5V0]
APCOA PARKING Belgium NV
Naar: D. N.
----------------------------------------------Parkeershop, 7 dec. 2021 17:35 CETGeachte heermevrouwBij deze bevestig ik de goede ontvangst van uw e-mail aangaande parkeerretributie 421/0016/29582Op het moment van de vaststelling stond u gestationeerd binnen een betalende parkeerzone en dit zonder een geldig parkeerbewijs. Op betrokken parkeerplaats dient u een parkeerticket te nemen aan de parkeerautomaat en dit van maandag tot en met zaterdag van 9u 's morgens tot 19u 's avonds.Deze persoon vermeld een geldig parkeerbewijs te hebben maar kan geen geldig parkeerbewijs voorleggen.Indien er geen geldig parkeerbewijs is wordt er bij controle een retributie uitgeschreven.Indien deze persoon toch een geldig parkeerbewijs kan voorleggen, ontvangen we dit graag.Hopende u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben, verblijf ik,Met vriendelijke groetenJoey Administratief Medewerker Dossierbeheer ParkeerretributiesAPCOA PARKING Belgium nvTerbekehofdreef 642610 Wilrijkwww.Apcoa.be'‹ '‹'‹'‹'‹Bij vragen over privacy, klik hierAPCOA PARKING Parkeershop----------------------------------------------Klachtenbox, 3 dec. 2021 12:05 CET [7MPQY8-3MZ8]
APCOA PARKING Belgium NV
Naar: D. N.
Hi Klachtenbox,We zouden graag horen wat je vond van onze klantenservice. Je kan deze beoordelen via volgende link:Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:support.apcoa.be/requests/73920/satisfaction/new/LJG3XDY0PaD7lWZiZHlmjP6Oo?locale=1005Hieronder kan je nog een overzicht vinden van je laatste contact met ons:----------------------------------------------Parkeershop, 7 dec. 2021 17:35 CETGeachte heermevrouwBij deze bevestig ik de goede ontvangst van uw e-mail aangaande parkeerretributie 421/0016/29582Op het moment van de vaststelling stond u gestationeerd binnen een betalende parkeerzone en dit zonder een geldig parkeerbewijs. Op betrokken parkeerplaats dient u een parkeerticket te nemen aan de parkeerautomaat en dit van maandag tot en met zaterdag van 9u 's morgens tot 19u 's avonds.Deze persoon vermeld een geldig parkeerbewijs te hebben maar kan geen geldig parkeerbewijs voorleggen.Indien er geen geldig parkeerbewijs is wordt er bij controle een retributie uitgeschreven.Indien deze persoon toch een geldig parkeerbewijs kan voorleggen, ontvangen we dit graag.Hopende u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben, verblijf ik,Met vriendelijke groetenJoey Administratief Medewerker Dossierbeheer ParkeerretributiesAPCOA PARKING Belgium nvTerbekehofdreef 642610 Wilrijkwww.Apcoa.be'‹ '‹'‹'‹'‹Bij vragen over privacy, klik hierAPCOA PARKING Parkeershop----------------------------------------------Klachtenbox, 3 dec. 2021 12:05 CET [7MPQY8-3MZ8]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten