Terug

parkeerretributie ondanks sturen sms naar 4411

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Be-Mobile

01/01/2021

Beste,Op 14/12 heb ik mijn voertuig met nummerplaat 1SFY322 geparkeerd in de Rogierstraat in Schaarbeek.Op dat moment (om 9h18) heb ik ook een SMS gestuurd naar 4411: 151211 1sfy322Ben er zoals bij vorige gelegenheden van uitgegaan dat dit ook correct verwerkt wordt.Kreeg echter toch een parkeerboete in de bus nadien.Document nr parking brussels: 530029979691 - 25 euroGSM nr waarmee bericht werd verstuurd 0496 / 57 42 40Een vorige keer (bvb op 18/2/20 om 13h13) heb ik bvb ook gebruik gemaakt van 4411 (bericht 151191 1sfy322) hetgeen toen wel lukte.Graag rechtzetting van de parkeerretributie.

Berichten (3)

Be-Mobile

Naar: A. V.

06/01/2021

Beste,Het klopt dat de klant een sms heeft gestuurd om een parkeersessie te starten.De klant heeft een foute zone gestuurd, en wij hebben een sms terug gestuurd dat de zone niet herkend werd, en dat de sessie niet gestart kan worden.Hieronder de berichten Tot uw dienst,Bien à vous,Kind regards,Youness4411 Helpdeskwww.4411.io078/05.4411

A. V.

Naar: Be-Mobile

13/01/2021

Beste,Het retourbericht dat u in bijlage toont heb ik nooit ontvangen.Ik zie nochtans dat het op status afgeleverd staat, maar dit is bij mij nooit toegekomen ! In geval afgeleverd zou betekenen dat ik dit zou hebben ontvangen dan klopt deze status helemaal niet. Gelieve te verifiëren.Op een parkeerbericht (150417 1sfy322) dat ik bvb op 28feb2020 heb gestuurd (4 x herhaald), heb ik in geen enkel van de gevallen een retourbericht teruggekregen. Zou interessant zijn om te zien wat volgens jullie daar op geantwoord zou zijn.Beste groeten,Rudi Bonneux

Be-Mobile

Naar: A. V.

18/01/2021

Beste,Bedankt voor uw bericht, exucuses voor de vertraging.We hebben u reeds een sms teruggestuurd dat de zonecode die u heeft aangegeven onjuist was, hieronder een overzicht van uw sms trafiek Ik hoop u hiermee alvast voldoende geïnformeerd te hebben.Mocht u nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op.Tot uw dienst,MostafaBien à vous,Kind regards,4411 Helpdeskwww.4411.io078/05.4411


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform