Terug

parkeerretributie 122/7003/00146

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. J.

Naar: APCOA PARKING Belgium NV

15/05/2015

Geachte,Op 21/03/2015 parkeerde mijn echtgenote met haar wagen volvo V40 1JER900 in de prinsenstraat in Turnhout. Gewoontegetrouw zoals ze al meerdere jaren doet, betaalde zij de parkeertijd per SMS. De betaling werd via haar GSM door APCOA bevestigd. Zij vond het daarom vreemd dat ze bij terugkomst aan haar wagen een parkeerretributie van 20 euro onder haar ruitenwisser vond. Na wat getelefoneer en ook het persoonlijk naar de APCOA winkel gaan in Turnhout, bleek deze straat omgevormd te zijn in een blauwe zone. Zij had dit bord niet gezien en aangezien zij een bevestigende SMS van uw bedrijf gekregen had, was zij zich ook van geen kwaad bewust. Aangezien zij een eerste keer voor een gesloten deur van de APCOA winkel heeft gestaan (jullie zijn enkel 's ochtend open), werd de betaling van 20 euro iets later uitgevoerd. Ondertussen heb ik een herinnering gekregen met een extra kost van 10 euro. Nu is voor mij echter de maat vol. Dit is niet mijn eerste probleem met jullie bedrijf. De vorige maal stond ik ook volledig in mijn recht en heb ik alsnog betaald aangezien ik geen zin had in al die ellende. Op de GSM van mijn echtgenote staat het bewijs van betaling en ook op uw elektronische factuur 10417939-005, betaald op 13/04/2015, staat de betwiste parkeerbeurt van 21/03/2015 als geregistreerd. Als niet inwoner van Turnhout kunnen wij onmogelijk weten dat de regels van betalen veranderd zijn en dit staat ook niet duidelijk aangegeven in de straten. Het is sowieso al vreemd dat er in een blauwe zone ook betalend geldt, maar dit is eerder een probleem voor de stad Turnhout.

Berichten (3)

APCOA PARKING Belgium NV

Naar: M. J.

02/06/2015

DATA NOT AVAILABLE

M. J.

Naar: APCOA PARKING Belgium NV

19/06/2015

DATA NOT AVAILABLE

APCOA PARKING Belgium NV

Naar: M. J.

22/06/2015

Geachte heer Joossens,Ik heb uw e-mail in goede orde ontvangen en heeft mijn volle aandacht genoten.Gelieve te noteren dat de kost van 10,00 euro wel degelijk bij ons werd verwijderd. Echter werd deze verwijderd na dat uw dossier werd overgedragen aan de gerechtsdeurwaarder.Ik breng alsnog de gerechtsdeurwaarder op de hoogte dat uw dossier bij ons volledig werd afgehandeld.Hopende u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben, verblijf ik,Hoogachtend,Caressa Goyvaerts Adminisatief Medewerker Dossierbeheer caressa.goyvaerts@apcoa.beAPCOA PARKING Belgium nvBrusselsaat 59bus 102018 AntwerpenPhone 32 (0)3216 70 18 FAX 32 (0)3230 04 26 Geen virus gevonden in dit bericht.Geconoleerd door AVG - www.avg.comVersie 2015.0.5961 Virusdatabase 436510043 - datum van uitgifte 061815


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform