Terug

Parkeergeld aan niet corrct werkende ticketautomaat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: OPC Optimal parking Control

24/02/2025

Graag uw tussenkomt bij volgend probleem. Op 30/01/2025 kreeg ik een parkeerbiljet in Eeklo voor 25,00 €, reden : Geen geldig parkeerbewijs. Ref. 990/2501/27905. Ik probeerde te betalen met mijn bankkaart, wat ik steeds doe, de vermelding kwam : 2,40 €, U heeft betaald, verwijder kaart, maar er kwam geen parkeer briefje uit de automaat. Ik heb mijn blauwe Zone kaart dan geplaatst met aankomst om 09.30 u. Ik heb dat online betwist en die communicatie kan ik helaas niet uploaden omdat het bestand te groot is, mail berichten, foto's. Ik kan U wel die communicatie opsturen via een ander kanaal, als U mij laten weten hoe. Na mijn laatste bericht via mail hebben ze zelfs niet meer geantwoord en op 20/02/2025 kreeg ik een betaalherinnering. Vriendelijke groeten, Germain Debouverie Eeklostraat 270 9030 Gent-Mariakerke. 09/226 09 38 0497 85 85 27

Berichten (1)

OPC Optimal parking Control

Naar: G. D.

26/02/2025

Beste medewerker testaankoop, We vermoeden dat mevrouw slechts te helft van het verhaal vertelde. Mevrouw staat in een zone betalend parkeren waar ze pas 20 minuten NA de vaststelling haar gratis parkeerticket nam. We zijn zo transparant de mail te delen die mevrouw blijkbaar niet gedeeld kreeg. Wanneer we mevrouw daarvan op de hoogte stellen, meldt mevrouw dat ze de schijf gebruikte, de meter zou niet functioneren. Die stelling werd weerlegt gezien de talloze succesvolle betalingen die dag, waaronder die van mevrouw, hetzij 20min te laat. Triestig dat men vaak de waarheid verbloemt om er zelf beter uit te komen. Met vriendelijke groeten, Eva Klantendienst Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 24 februari 2025 11:31 Aan: PS Aalst aalst@parkeren.be Onderwerp: Parkeergeld aan niet corrct werkende ticketautomaat ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform