Terug

Parkeer retributie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: OPC Optimal parking Control

15/09/2021

Beste,in juli 2021 hebben wij met het gezin enkele dagen in Knokke verbleven en daarbij hebben we 2 maal via het parkeerautomaat onze nummerplaat moeten ingeven om geldig te parkeren. We hebben een leasingwagen (en kennen de nummerplaat niet van buiten) en hebben helaas 2x een karakter omgedraaid, waardoor onze beide betalingen op een andere nummerplaat terechtkwamen. Na de vakantie kregen we 2 parkeer retributies (telkens 30 euro) wegens niet geldig parkeren. Ik heb dit betwist omdat we wel degelijk hebben betaald voor de parking. Na de betwisting kregen we de melding dat OPC de betalingen heeft ontvangen (ze hebben de typfout gezien), maar dat ze maar 1 keer de retributie willen kwijtschelden en dat ze dat geen 2 keer kunnen doen.

Berichten (1)

OPC Optimal parking Control

Naar: S. B.

15/09/2021

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw mail. Om onze dienstverlening zo efficient en snel mogelijk te laten verlopen, behandelen we aanvragen voor parkeervergunningen en betwistingen/vragen omtrent retributies enkel via het e-loket. De link vindt u hier. Zorg ervoor dat u alle nodige documenten in uw aanvraag/betwisting oplaadt! Zo kunnen we u een vlotte service bieden!Indien u in de shop wil langskomen, dient u een afspraak te maken. Dat kan via deze link.Informatie over het parkeerbeleid en de werking van het e-loket vindt u op onze website: s:www.parkeren.be/knokke-heist.Met vriendelijke groeten, OPC Knokke-HeistDit is een automatisch gegenereerd bericht. Gelieve hier niet op te antwoorden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform