Goedemorgen,
Zoals aan de klant al zeker 5 maal toegelicht is, heeft de klant een parfum besteld en is er door een fout bij ons per ongeluk een tandpasta opgestuurd. Toen de klant hierover belde bleek dat de parfum niet meer op voorraad was waardoor een nalevering niet mogelijk was. Hierom is het bedrag gecrediteerd en mag de klant de tandpasta behouden.
Ik vertrouw erop dat het nu duidelijk is.
Met vriendelijke groet,
Zoë
Drogist.nl
klantenservice@drogist.nl
Cookweg 14
4462 HE Goes
T 0031-113-253805
Openingstijden klantenservice:
Maandag t/m vrijdag 10:00 - 17:30 uur
s:www.drogist.nl
Op 29 sep. 2025 om 19:31 heeft klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven:
Beste klant,
Bedankt voor uw e-mail. Wij hebben deze in goede orde ontvangen.
Wij doen ons best om uw bericht zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
Op 29 sep. 2025 om 19:30 heeft klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven:
Parfum gekocht ze stuurden tandpasta ik heb gebeld en parfum was niet meer op voorraad. De dag.