Beste,Op uw vraag heeft GLS een onderzoek gevoerd naar uw pakket. Zo hebben wij o.m. op basis van de scangegevens uw pakket gezocht binnen ons netwerk.Jammer genoeg moeten wij vaststellen dat wij uw pakket niet hebben teruggevonden. Wij adviseren u dan ook om dit melden aan uw leverancier, zijnde de afzender van dit pakket. U heeft namelijk iets aangekocht bij de afzender die op zijn beurt GLS heeft gecontacteerd voor het transport van dit pakket naar u als bestemmeling.Aangezien er geen rechtstreekse contractuele relatie bestaat tussen u en GLS, verzoeken wij u vriendelijk om de afzender te contacteren die vervolgens een verzoek tot schadevergoeding zal indienen bij GLS. U dient zich te richten tot uw leverancier/de afzender voor het bekomen van een vervangzending of een vergoeding.Wij wensen ons uiteraard te excuseren voor het ongemak!Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]