Terug

pakketten worden niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. O.

Naar: GLS Belgium NV/SA

06/09/2023

Beste,we hebben nu 2 maal op korte tijd pakketjes niet ontvangen via GLS en er heeft steeds iemand onbekend afgetekend voor ontvangst. Overal rond gehoord in de buurt en niemand heeft deze ontvangen terwijl wij een bedrijf zijn dat gewoon geopend is. Dit zijn belangrijke materialen voor ons en het kan in onze ogen echt niet dat er zomaar wordt afgetekend en niet geleverd word. We hebben zelfs op onze camera's gaan zien of er op het tijdstip dat is afgetekend GLS is gepasseerd, en nergens een spoor van hen.

Berichten (7)

GLS Belgium NV/SA

Naar: H. O.

06/09/2023

Beste,Bedankt voor uw aanvraag.Kan u ons de omschrijving van de inhoud van de doos bezorgen zodat ik hiervoor een onderzoek kan opstarten aub?Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

H. O.

Naar: GLS Belgium NV/SA

06/09/2023

Dat zijn urinoirmatten (25stuks) en Glorix Pro Formula Urinoirblokken (150stuks) van discount office als afzender.

GLS Belgium NV/SA

Naar: H. O.

06/09/2023

Beste,Bedankt voor uw aanvraag.Kan u ons de omschrijving van de inhoud van de doos bezorgen zodat ik hiervoor een onderzoek kan opstarten aub?Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

H. O.

Naar: GLS Belgium NV/SA

06/09/2023

Dat zijn urinoirmatten (25stuks) en Glorix Pro Formula Urinoirblokken (150stuks) van discount office als afzender.

GLS Belgium NV/SA

Naar: H. O.

06/09/2023

Beste,Bedankt voor de informatie. Wij starten hiervoor een onderzoek op en houden u verder op de hoogte.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

GLS Belgium NV/SA

Naar: H. O.

06/09/2023

Beste,Bedankt voor de informatie. Wij starten hiervoor een onderzoek op en houden u verder op de hoogte.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

GLS Belgium NV/SA

Naar: H. O.

13/09/2023

Beste,Op uw vraag heeft GLS een onderzoek gevoerd naar uw pakket. Zo hebben wij o.m. op basis van de scangegevens uw pakket gezocht binnen ons netwerk.Jammer genoeg moeten wij vaststellen dat wij uw pakket niet hebben teruggevonden. Wij adviseren u dan ook om dit melden aan uw leverancier, zijnde de afzender van dit pakket. U heeft namelijk iets aangekocht bij de afzender die op zijn beurt GLS heeft gecontacteerd voor het transport van dit pakket naar u als bestemmeling.Aangezien er geen rechtstreekse contractuele relatie bestaat tussen u en GLS, verzoeken wij u vriendelijk om de afzender te contacteren die vervolgens een verzoek tot schadevergoeding zal indienen bij GLS. U dient zich te richten tot uw leverancier/de afzender voor het bekomen van een vervangzending of een vergoeding.Wij wensen ons uiteraard te excuseren voor het ongemak!Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform