Terug

Pakketten verwisseld door pakketdiensten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. C.

Naar: VINTED

02/05/2023

Ik koop en verkoop geregeld met Vinted en ben dus erg ervaren met het platform. Meer nog: ik verzamelde intussen meer dan 800 positieve ratings. Ik durf dus zeggen dat Vinted aan mij een behoorlijke goede klant heeft.Echter liep er vanalles mis toen ik laatste vier pakketten moest verzenden via Homerr. Ik ben eigenlijk geen fan van dit verzendplatform, maar Vinted blijkt een deal te hebben gesloten met Homerr zodat je die verzendoptie niet langer kan uitschakelen.Nu is er in het verzendpunt helaas een en ander fout gelopen waardoor mijn vier pakketten allemaal op de verkeerde locatie werden bezorgd. Ik ben intussen verhaal gaan halen bij het punt en blijkt dat er, toen ik mijn pakketjes kwam inleveren, een probleem was waardoor de man achter de kassa foto’s heeft genomen van de codes op mijn telefoon in plaats van ze gescand te hebben. Die avond zijn de pakketten alsnog gescand met de Homerr app, maar werden daarbij de verkeerde codes aan het verkeerde pakket gelinkt …Ik heb intussen de klantendienst van Vinted al een keer of vijf/zes/zeven proberen spreken hierover, telkens tevergeefs. Het lijkt alsof niemand mijn berichten echt leest, ik blijf telkens dezelfde antwoorden krijgen en als ik weiger genoegen te nemen met wat neerkomt op ‘too bad, jij moet opdraaien voor de kosten, we gaan geen onderzoek openen met Homerr’ wordt mijn klacht eenzijdig afgesloten of word ik genegeerd. Op een gegeven moment zei een medewerker me dat ik met verdere klachten maar contact moest opnemen met Homerr, wat ik deed, maar zij wijzen terug naar Vinted en beweren dat ze pas een onderzoek kunnen openen wanneer Vinted hen dat de opdracht toe geeft.Vinted vindt dat of ik of de kopers ervoor moeten opdraaien om de pakketten op de juiste locatie te krijgen. Het gaat om vier internationale zendingen en dus een behoorlijk kostenplaatje als ik die alle vier moet betalen. Het enige dat ik van Vinted vraag, is dat ze een onderzoek openen bij Homerr en ervoor zorgen dat ik nieuwe labels krijg voor de verkeerd gelopen zendingen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform