Terug

Pakketstatus niet correct

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Mondial Relay

15/12/2020

Beste,Via de app Vinted kocht ik 3 verschillende pakjes en koos voor verzending via Mondial Relay.Volgens de tracking werden de pakjes afgegeven in de parcelshop, na enkele keren te zijn langsgeweest zonder resultaat liet ik de transactie opschorten gezien het pakket niet op de plaats was conform de tracking.Pakket 24396227 zou zijn afgeleverd 21/11 om 10:04.Pakket 24300624 zou op diezelfde datum om 10:05.Pakket 24724223 ook op diezelfde dag om 10:04.Deze dossiers waren allemaal in behandeling en er werd mij via de diensten van vinted meegedeeld dat de tracking automatisch na bepaald aantal dagen bij niet-afhaling automatisch op afgeleverd ging staan. Ik voerde opnieuw de nodige acties uit om deze aflevering te protesteren.Nu ontving Vinted via de diensten van Mondial Relay bevestiging dat de paketten werden afgeleverd. Bij de vraag aan wie, wanneer, en bewijs van afhaling (handtekening etc) kan vanuit beide diensten, zowel Vinted als Mondial Relay geen antwoord worden gegeven. De een verwijst naar de ander en omgekeerd.Ik kan hier absoluut niet mee akkoord gaan. En wil dan ook dringend oplossing in deze 3 zaken.

Berichten (6)

E. V.

Naar: Mondial Relay

01/01/2021

Gelieve mij te antwoorden in plaats van mij verzoek via alle kanalen te negeren.

Mondial Relay

Naar: E. V.

13/01/2021

BesteSpijtig genoeg kunnen wij mondial relay daar niet voor tussenkomen.Wij hebben een handtekening op al u 3 pakjes .Wij kunnenen spijtig u aanvraag niet positief beantwoorden.Nogmaals sorrySandra De: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: lundi 11 janvier 2021 19:48À: Customer Service BE customerservicebe@mondialrelay.beObjet: HERINNERING - Klacht: Pakketstatus niet correct - (CPTBE01133404-56)

E. V.

Naar: Mondial Relay

13/01/2021

Beste,Deze handtekening is NIET van mij. Dit is slechts een krabbel..Ik krijg via alle verschillende kanalen verschillende antwoorden, beloften tot compensatie etc.. Ik wil dan ook een duidelijke regeling en oplossing. Iedereen kan zomaar een ‘krabbel’ plaatsen. Ik betaal extra voor een correcte levering en service en wat krijg ik, 3 pakketten die ‘zogezegd’ zijn afgehaald maar in principe NIET in het punt zijn geweest.

Mondial Relay

Naar: E. V.

08/02/2021

BesteIn verband met u pakje.Pakjes zijn geleverd geweest.Ik begrijp zeer goed dat iedereen een krabbetje kan doen maar het afhaalpunt levert het pakje uit miss identiteitskaartSteeds tot uw dienstMondial relay

E. V.

Naar: Mondial Relay

26/02/2021

Geachte,Als de pakjes zijn afgeleverd mits identiteitskaart had ik dan graag eens hiervan de foto gezien...Er werd mij namelijk telefonisch meegedeeld dat er van alle 3 de pakjes geen bewijs van identiteitskaart kon afgeleverd worden. Verder kon mij geen antwoord gegeven worden over het hoe of wat.We zijn ondertussen al 4 maand verder, als hier niet snel een oplossing voor komt zal er klacht neergelegd worden bij de ombudsdienst.Hopend op een positief antwoord.Mvg,Els

E. V.

Naar: Mondial Relay

24/03/2021

Kan ik antwoord krijgen op mijn bericht?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform