Terug

Pakketjes worden niet bezorgd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. T.

Naar: DPD Belgium

19/02/2025

Beste, Ik dien hierbij een klacht in over uw dienstverlening. Op 19/2/2025 zou mijn pakketje thuis geleverd worden, maar zoals al meerdere keren is gebeurd in de afgelopen jaren, werd het zonder poging tot aanbellen elders bezorgd. Volgens de trackinginformatie was ik zogezegd niet thuis, wat absoluut niet klopt. Ik heb betaald voor een thuislevering en verwacht dan ook dat het pakket effectief bij mij wordt aangeboden. Nu moet ik het zelf gaan ophalen, wat niet overeenkomt met de service waarvoor ik heb betaald. Dit is niet alleen onaanvaardbaar, maar ook misleidend. Ik eis dan ook een gepaste oplossing: ofwel wordt het pakket alsnog correct aan huis geleverd, ofwel ontvang ik een vergoeding voor de onterecht betaalde dienst. Ik verwacht een snelle en passende reactie. Met vriendelijke groet

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: A. T.

21/02/2025

Beste testaankoop, Bedankt voor deze melding. Kan de ontvanger het pakketnummer nakijken want dit pakketnummer staat gelinkt aan een andere persoon, niet Alexander Tossyn. Dit specifiek pakket werd ook op aanvraag van de ontvanger omgeleid naar een specifieke parcelshop. Indien het pakketnummer toch juist zou zijn, kan de ontvanger het oorspronkelijk leveradres doorgeven zodat wij dit verder kunnen nakijken? Wachtende op uw feedback en ik wens u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Dario DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform