Terug

Pakketjes worden niet afgeleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. B.

Naar: DPD Belgium

05/11/2024

Beste, sinds enkele weken worden onze pakketjes die geleverd zouden worden met Dpd rechtstreeks naar een afhaalpunt gebracht. We krijgen een melding dat ze ons thuis niet aantroffen terwijl er wel iemand thuis was. Ik constateer daardoor dat de chauffeur gewoon niet langs is geweest. Dit is best vervelend. Omdat ik niet rechtstreeks bij Dpd terecht kan omdit probleem te melden richt ik me tot jullie. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Hans Broes

Berichten (3)

DPD Belgium

Naar: H. B.

05/11/2024

Goedemorgend Hans, Bedankt voor het contacteren van onze service via het platform van Testaankoop. Uw pakket werd inderdaad dadelijk in een afhalpunt geleverd namelijkDBH ALBORA 6 VOORHEIDE, 2370 Arendonk. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, de chauffeur dient zich te houden aan de gevraagde regels. Uw klacht word geregistreerd zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Best gaat u het pakket in de shop afhalen, want het opnieuw aanbieden bij u is moeilijk, want het risico is groot dat het bij afhaling in de shop het via een operationeel systeem retour afzender word gestuurd. Onze excuses voor het ongemak. Ik wens u een fijne dag verder. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV --------------------

H. B.

Naar: DPD Belgium

05/11/2024

Beste, Ik ben net langs geweest bij het afhaalpunt in Arendonk. Echter daar was het ook niet geleverd. Waar kan ik mij pakketje nu terugvinden?

DPD Belgium

Naar: H. B.

05/11/2024

Dag Hans, Dit is vreemd, want volgens de leverbon werden er daar 17 pakketten geleverd donderdag 31/10 en u pakket was daar ook bij. Ik kijk dit na met pick up service, en we houden u op de hoogte. Best ook contact opnemen met de afzender en melden dat u pakket niet werd ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform