Terug

Pakketjes niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. E.

Naar: bpost

21/01/2025

Beste Op 6november zou ik 4 pakjes ontvangen van Zalando , deze zijn jammer genoeg nooit geleverd geweest bij mij ze zijn namelijk verkeerd geleverd bij het verkeerde appartementsblok en sinds dien zijn die spoorloos. Heb ook al meerdere malen contact opgenomen met bpost en Zalando maar niemand die mij verder helpt. De postbode zelf heeft ook aangegeven dat ze deze pakjes verkeerd heeft geleverd. Hieronder vindt u ook verschillende bewijzen. Alvast bedankt Dounia

Berichten (1)

bpost

Naar: D. E.

21/01/2025

REF : 1-58945859117 Beste klant, We hebben uw verzoek ontvangen. Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost. Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met de klantendienst van bpost op te nemen. De klantenadviseurs nemen uw verzoek dan in behandeling. We adviseren u in vernoemd geval de zendingsnummers van betreffende 4 zendingen bij de hand te houden. U kunt de klantendienst van bpost telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs. Met vriendelijke groeten, Marc bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 21/01/2025 14:45:28 Aan: info_cse@bpost.be Onderwerp: Pakketjes niet geleverd ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-R2UVH8V]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform