Terug

Pakketje zogezegd geleverd maar niks ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

11/10/2024

Beste, Op 11/10 ontving ik een melding dat mijn pakket om 10:02 uur zou zijn afgeleverd en getekend. Echter, de handtekening blijkt digitaal getypt te zijn, wat vreemd is. Op dat moment was ik op school, en mijn moeder was thuis, maar zij heeft geen bezorger aan de deur gehad en er is ook niet aangebeld of geklopt. Daarnaast hebben wij ook geen afwezigheidsbrief ontvangen. Dit is een zorgwekkende situatie, want volgens de melding zou mijn pakket geleverd zijn, maar wij hebben niets ontvangen. Ik wil graag weten waar mijn pakket zich op dit moment bevindt en verwacht een oplossing voor dit probleem. Graag ontvang ik spoedig een reactie.

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. D.

11/10/2024

Beste Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak. Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek chauffeur te vragen en uw collo te lokaliseren. Volgens geolocalisatie van zijn camionette was hij wel op uw adres op moment van levering. We houden U zo snel mogelijk op de hoogte. Mvg Christine

GLS Belgium NV/SA

Naar: A. D.

14/10/2024

Beste Ik heb het bericht van het depot ontvangen dat uw pakket is gevonden. De klacht tegen de chauffeur is geregistreerd. Mvg Christine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform