Ik bestelde 5 paar schoenen bij de webshop van Style Woerden. Zij hebben mij het pakketje verzonden op 11/6/23 en als leverdienst PostNL gekozen. Dinsdag 13/6 kreeg ik een mail dat mijn pakje die dag zou worden afgeleverd door PostNL. Ik was niet thuis (werk) en dacht dus dat het ofwel bij de buren onder mij (apt gebouw met schoenwinkel beneden) zou geleverd worden, ofwel naar een PostNL punt gebracht zou worden. Ik krijg om 13.57u de melding via mail en app dat mijn pakje is afgeleverd. Dus ik dacht zoals gewoonlijk bij de schoenwinkel, want die nemen dat altijd voor mij aan. Volgende dag ging ik naar hun en vroeg naar mijn pakje en ze wisten helemaal van niets. Rest van het gebouw zijn oude mensen die niet goed te been zijn, dus zij kunnen het niet aangenomen hebben. En anders hadden we het nu al gevonden. Dus ik heb toen een mail gestuurd naar de webshop dat het pakje was verdwenen. Zij hebben toen een onderzoek gestart en ik heb diezelfde dag via FB een klacht ingediend bij de klantendienst. Via de site is dit bijna onmogelijk en telefonisch kom je niet binnen. Zij zouden mij iets laten weten na 2-3 werkdagen. Dan zou de verantwoordelijke met de betrokken pakjesbezorger gaan praten. Ik zou een bevestigingsmail krijgen. Niet dus. Ik kreeg 2 dagen geleden een mail van de webshop dat zij info hadden gekregen van PostNL dat de bezorger het pakje heeft gegeven aan een mevrouw op dit adres. Maar dat klopt dus helemaal niet. Ondertussen zijn we al in alle postpunten gaan navraag doen over mijn pakje, maar niemand heeft iets gezien. We zijn toch maar hier in het gebouw gaan rondvragen, maar niemand heeft het aangenomen. Ik heb dit dus gemeld aan de webshop en zij hebben dit doorgegeven aan PostNL. Dit is nu dus 2 dagen geleden. Nog steeds geen antwoord. Ik kan mijn geld terug eisen van de winkel, maar dit is uiteindelijk ook niet hun schuld… ik wil gewoon mijn pakje ontvangen. Heb 3-4 dagen geleden ook via FB een post geschreven met mijn klacht en PostNL getagd. Zag toen hoevéél klachten er de afgelopen dagen/weken wel niet zijn gemeld via FB van verdwenen pakjes of pakjes die gewoon voor de deur zijn gezet zonder dat er iemand thuis was. Dat is vragen om gestolen te worden. Of pakjes die een handtekening vereisen en dan niet aankomen, maar er wel gewoon een krabbel is gezet ter ontvangst die de mensen dan via mail ontvangen en zeggen dat het pakje is gestolen door de bezorger. En mijn pakje is niet zo klein met 5 paar schoenen erin. Dat kan toch niet zómaar verdwijnen? Ondertussen heeft PostNL ook zijn chat optie op FB uitgeschakeld door de hoeveelheid aan klachten die binnenkomen. Ik wil gewoon heel graag weten wat er aan de hand is. Drukte heeft hier niets mee te maken. Dit is nalatigheid. Als mijn pakje nu 10 dagen in het depot had gestaan, had ik begrepen dat het druk is. Maar mijn pakje zogezegd afleveren op dit adres en dan niet meer kunnen terug vinden? Daar klopt gewoon iets niet. En PostNL steekt gewoon hun kop in het zand.