Terug

Pakketje verdwenen, onmogelijk contact op te nemen met Mondial Relay

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. R.

Naar: Mondial Relay

21/02/2024

Ongeveer een maand geleden bracht ik mijn pakketje binnen in een verzendpunt om te versturen via Mondial Relay. Niet veel later bleek mijn pakketje verdwenen te zijn. Ik probeerde talloze keren om telefonisch contact op te nemen met Mondial Relay. Onmogelijk om binnen te geraken. Dan maar een mail gestuurd en uiteindelijk na vele malen opnieuw proberen iemand telefonisch vast gekregen. Op 1 februari vertelde de medewerker aan de telefoon dat ze een onderzoek zouden opstarten naar waar mijn pakketje ondertussen is. Na twee werkdagen zou ik antwoord hebben (maandag 6 februari dus ten laatste). Vandaag (21 februari) heb ik nog steeds niets gehoord. Ondertussen ook weer een e-mail gestuurd en een tiental keer proberen te bellen zonder antwoord. Ik wil weten waar mijn pakket is!! Indien mijn pakket verdwenen is wil ik vergoed worden voor de verdwenen inhoud.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform