Terug

Pakketje nooit geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: DPD Belgium

04/02/2021

Beste,DPD zou normaal op 26/01/2021 een pakketje leveren bij mij thuis. Dit is nooit aangekomen. Als reden noteerde ze dat het adres fout is. Het opgegeven adres was wel degelijk juist. Post nl, bpost, take away... Hebben met exact dezelfde gegevens altijd al juist en zonder problemen geleverd. Twee dagen later heb ik de eerste mail verstuurd, daarna heb ik het contactformulier ingevuld, tot op heden nog geen antwoord. Op 2/2/2021 hebben we dan gebeld. Aan de telefoon zeiden ze ons dat ze een nieuwe levering gingen maken en aangeven dat de leveraar een fout had gemaakt. Vandaag 4/2/2021 zie ik dat ze het pakketje terug hebben gestuurd naar de verzender. Dus we bellen terug naar DPD waar ze dan zeggen dat ze niets kunnen doen. In totaal 31 minuten gebeld, wat €9,30 kost en in ruil is er niets gebeurd. Ik kan hier niet mee lachen, ze zijn totaal niet klantvriendelijk en maken de klant maar wat wijs. Als ik de reviews bekijk, ben ik duidelijk niet de enige die over hun service klachten heeft.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform