Terug

Pakketje niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. K.

Naar: Mondial Relay

14/08/2023

Beste,Op donderdag 3 augustus kreeg ik een mail van Etsy waarop de levering van mijn pakket door Mondial Relay werd bevestigd. Omdat ik niets had ontvangen, nam ik op 4 augustus contact op met de verkoper. Deze kon zien dat de levering om 23u was gebeurd, wat erop wees dat het vermoedelijk om een levering bij een sorteercentrum ging.Na raadpleging van de track en trace nam ik contact op BPost. Mijn pakket stond hier geregistreerd als 'in voorbereiding', wat volgens een medewerker van BPost wil zeggen dat er een nummer werd aangemaakt, maar dat het pakket zelf daarom nog niet werd ontvangen.Om bij BPost een onderzoek op te starten naar waar een pakket zich mogelijk bevindt, moet er een dossier worden aangemaakt door de afzender. Volgens BPost is de 'afzender' in dit geval Mondial Relay. Omdat Mondial Relay zowel telefonisch als per mail (9 augustus) onbereikbaar is, kan er bij BPost dus ook geen onderzoek worden opgestart, waardoor er ook geen sprake is van een mogelijke terugbetaling.Kunnen jullie het nodige doen om klaarheid te brengen in waar mijn pakket ondertussen is beland en mij op de hoogte houden van het verdere verloop van mijn dossier?Bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform