Terug

Pakketje niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

D. C.

Naar: Cool blue

03/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 01/03/2025 kocht ik een SONOS ARC ULTRA in uw online winkel en betaalde ik € 999 met verzekering. Op 03/03/2025 zou B-Post zich aangeboden hebben omstreeks 10.09u. Ik was echter thuis en zag B-post 3 huizen verder staan. Er werd nooit aangebeld of een bericht nagelaten. De goederen werden dus nooit geleverd! Ik kreeg echter de melding dat ik het pakket zelf moet ophalen op 04/03/2025 vanaf 11u. Deze vertraging heeft mij als ernstige schade berokkend. Ik heb een week zee geboekt aan zee. Hierdoor moet ik een dag later vertrekken en met het pakket over straat sleuren. (Het pakket kan men auto niet in) met alle mogelijke risico’s tot gevolg. Langs deze weg wil ik niets meer en niet minder dan schade vergoeding (minstens €100) Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (1)

Cool blue

Naar: D. C.

04/03/2025

Beste, Als eerste wil ik je bedanken voor het melden van de klant zijn klacht. Namens het management van Coolblue neem ik jouw klacht in behandeling. Bestelling87530536 Ik heb de gegevens erbij genomen en ik zie dat Bpost aangeeft Zending aangeboden zonder succes. Ontvanger is ingelicht.. Echter geeft de klant aan dat dit niet klopt. Indien gewenst kan m'n een klacht indienen bij Bpost, via hier. Wenst de klant dat ik de klacht doorgeef aan Bpost? Geen enkel probleem! Daarvoor heb ik het onderstaande nodig: Staat deze datum ook op het afwezigheidsbericht? Is dit de eerste keer dat dit probleem zich voordoet? Mag ik zijn gegevens doorgeven aan Bpost? Compensatie Ik maak speciaal voor de klant een voucher van € 20,- aan, zodat hij de volgende keer met een fijn gevoel bij ons terecht kan.Daarbij moet ik wel zeggen dat de compensatie een gebaar is voor het ongemak. Hoe vervelend de situatie ook is, deze compensatie is geen vergoeding voor vrije dagen. Ik hoor het nog van je! Met vriendelijke groet, Mei-Lan van Coolblue Backoffice Medewerker Alles voor een glimlach Coolblue.be klantenservice@coolblue.be Tel:03 8082700 Over Coolblue Onze webshops Onze winkelsGratis verzending, ook terug.Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis.Echtewinkels. Om langs te komen.Algemene voorwaarden On March 3, 2025 at 2:15 :PM GMT+1 klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform