Beste,
Als eerste wil ik je bedanken voor het melden
van de klant zijn klacht. Namens het management van Coolblue neem ik jouw klacht in behandeling.
Bestelling87530536
Ik heb de gegevens erbij genomen en ik zie dat Bpost aangeeft Zending aangeboden zonder succes. Ontvanger is ingelicht.. Echter geeft de klant aan dat dit niet klopt. Indien gewenst kan m'n een klacht indienen bij Bpost, via hier. Wenst de klant dat ik de klacht doorgeef aan Bpost? Geen enkel probleem! Daarvoor heb ik het onderstaande nodig:
Staat deze datum ook op het afwezigheidsbericht?
Is dit de eerste keer dat dit probleem zich voordoet?
Mag ik zijn gegevens doorgeven aan Bpost?
Compensatie
Ik maak speciaal voor de klant een voucher van € 20,- aan, zodat hij de volgende keer met een fijn gevoel bij ons terecht kan.Daarbij moet ik wel zeggen dat de compensatie een gebaar is voor het ongemak. Hoe vervelend de situatie ook is, deze compensatie is geen vergoeding voor vrije dagen.
Ik hoor het nog van je!
Met vriendelijke groet,
Mei-Lan van Coolblue
Backoffice Medewerker
Alles voor een glimlach
Coolblue.be
klantenservice@coolblue.be
Tel:03 8082700
Over Coolblue Onze webshops Onze winkelsGratis verzending, ook terug.Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis.Echtewinkels. Om langs te komen.Algemene voorwaarden
On March 3, 2025 at 2:15 :PM GMT+1 klachten@test-aankoop.be wrote: