Terug

Pakketje lost in transit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: DPD Belgium

16/07/2025

Mijn pakket met referentiecode 05368805769336 is reeds anderhalve maand in het bezit van DPD Belgium, waarvan een dikke maand spoorloos, zogezegd in het depot van Lummen. Verder was ik zogezegd niet thuis bij de levering, het busje is echter gewoon gepasseerd. DPD heeft nog geen enkele keer foutloos geleverd bij mij, teleurstellend. Ik verzoek u mijn pakket te lokaliseren en te versturen naar het opgegeven adres. Ik wens verder niet naar de hulpdesk te bellen, het kan niet de bedoeling zijn om een klant 15 minuten betalend aan de lijn te houden zonder geholpen te worden.

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: J. C.

17/07/2025

Beste Jonas, Bedankt voor het contacteren van onze service via het platform Testaankoop. Het pakket werd 1 x in levering geplaatst op 11/06 en ik kan inderdaad niet uitmaken of de chauffeur al dan niet bij u langs kwam, geen GPS coördinaten en ook geen briefje achtergelaten. Het pakket kreeg een laatste scanning op 16/06 en dus vrees ik dat er een probleem is. Neem aub contact op met de afzender Justbite, zodat deze ons het nodige doorstuurt voor het opstarten van een dossier. Onze excuses voor het ongemak. Ik wens u een fijne dag. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform