Bestezondag 16/9 heeft m'n gsm het begeven. Helemaal niet meer aan de praat te krijgen, dus kijk ik wat mogelijk is. Ik bestel een Samsung Galaxy A8 via bol.com want zij beloven: voor 23.59 uur besteld, morgen in huis.Perfect toch!Ik laat het voor de zekerheid leveren op m'n werk, zodat ik zeker weet dat ik het pakketje in ontvangst kan nemen. Ik krijg zondagavond 21u39 van bol.com een mail met de bevestiging dat mijn pakket maandag wordt bezorgd. Maandag de ganse dag op wacht en 's avonds laat zie ik via de track & trace dat ze langsgeweest waren en er niemand was, dinsdag proberen ze opnieuw.Dinsdag op het werk zoek ik het briefje die in de brievenbus zou moeten zitten indien er niemand aanwezig was, nergens gevonden...Ik meld dit en bel voor de eerste keer naar de klantendienst van PostNl. Ze verzekerden me dat m'n pakketje dinsdag (diezelfde) wel ging bezorgd worden...Net voor 17 uur weer contact opgenomen met PostNl met de mededeling dat ik nog geen chauffeur heb gezien. Ondertussen ook al een eerste keer contact gehad met Bol.com om ook hen op de hoogte te brengen van dit probleem. Voorstel vanuit bol.com is om gewoon maar een nieuwe bestelling te doen en de gsm thuis te laten leveren of in een postpunt...Maar wie gaat er nu in godsnaam weer zoveel geld neerleggen om een gsm aan te kopen, die eigenlijk al lang moest afgeleverd zijn?Deze morgen (19/9) ontvang ik opnieuw een mail van bol.com met deze mededeling: Beste Katja,Je bestelde artikel komt een dag later dan beloofd, vanwege een vertraging bij de bezorgdienst. Houd er rekening mee dat er op zondag niet bezorgd wordt. Onze excuses hiervoor.Hierbij bedoelen ze dus donderdagg 20-9. Dit is géén dag later dan beloofd, maar wel 3 dagen later dan beloofd...Ik neem onmiddellijk contact op met de mensen van bol.com dat dit écht niet kan, ik heb dringend een gsm nodig! En wel deze die ik besteld heb...Ze beloofden me om alles na te kijken bij PostNl en gingen me een mail sturen (want bellen lukt jammer genoeg niet...)Zo gezegd zo gedaan, ik krijg om 8u10 een bericht van de klantendienst van Bol.com:Beste mevrouw Hoogerwerf,Zoals afgesproken stuur ik je een mail om je te informeren over je pakket. Ik heb contact gehad met de PostNL en zij geven aan dat de reden van de vertraging onduidelijk is. Wel heb ik ervoor gezorgd dat jouw pakket inmiddels onderweg is. Als het goed is wordt deze dus vandaag geleverd. Ik hoop dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd. Mocht je echter nog vragen hebben dan kun je altijd reageren op deze mail, of bellen met onze klantenservice. We staan 24/7 voor je klaar, elke dag van het jaar!Met vriendelijke groet,RosaIk bedank hen voor de mail en zie inderdaad bij de Track en Trace opnieuw staan dat ze vandaag zullen leveren. Ik stuur hen voor de zekerheid nog 's adres op en ze beamen dat dit het adres is die doorgegeven is aan PostNl.Net voor 17 uur (want ja, dan stopt de klantendienst) bel ik opnieuw met de mensen van PostNl met de mededeling dat ik nog geen pakketje ontvangen heb. Ik heb dan ondertussen al allerlei voorstellen gegeven om gewoon het pakketje te laten afleveren in een postpunt zodat ik 'm zelf kan ophalen, zodat ik toch op z'n minst een gsm heb. Maar neen, dit kan niet. Eerst moet er een briefje in de bus zitten en dan pas kan het adres gewijzigd worden of afleverplaats...Ineens veranderde de bezorgdatum naar onbekend...nog erger! Opnieuw contact met de mensen van PostNL. Ze begrepen er zelf ook niets meer van. Ik blijf positief over de vriendelijkheid van de klantendienst bij bol.com en PostNL maar met vriendelijkheid ben ik jammer genoeg niets, met een oplossing wel en dit vind ik echt niet meer kunnen.We zijn nu 22u40 en het pakket is nog altijd onderweg...(ze leveren dagelijks tot 21u30...)Ik moest dan maar een melding doen van PostNL bij bol.com zodat ze een onderzoek kunnen starten...Deze avond(21u50) opnieuw contact gehad met de klantendienst van bol.com en opnieuw meegedeeld dat het pakketje er niet is. Ze gaan alles in gang zetten om het onderzoek op te starten...dit kan vier werkdagen duren...en oplossing voor mijn gsm...die is er niet.Ik kan wel opnieuw een bestelling plaatsen bij bol.com en opnieuw betalen en indien de andere gsm uitkomt, dan kan ik deze retourneren en het geld ontvangen zoals ik het betaald heb...maar dit is op eigen risico...Wat een service. Van Bol.com en van PostNlIk heb dan ook maar nog het contactformulier ingevuld bij PostNl want telefonisch kan ik ze niet meer bereiken of het is tussen 9u en 17u en een emailadres is niet te vinden, dus heb ik alvast nog een klacht ingediend via het contactformulier.Ik begrijp niet dat dit de dag van vandaag nog kan...Chauffeur kan men niet bereiken, een ander adres kan men niet doorgeven, een nieuwe gsm versturen kan ook niet...