Ik heb op 25 januari 2024 een pakket besteld uit Denemarken. Ik heb betaald voor 2-3 dagen levering. Het is op tijd naar België gekomen ( 27e in leveringsdepot). Vanaf daar liep alles mis. Het is al 12 februari en mijn pakket ligt nog steeds in hetzelfde leveringsdepot in Deinze, het is nog geen enkele keer daar vertrokken voor levering. Ik contacteerde de klantendienst van GLS via mail op 5 februari. Ze hebben toen aangegeven dat de levering niet mogelijk was in de pakketjeslocker die ik had gekozen. Dus, ik geef ze 2 nieuwe adressen, een pakketjeslocker en een shop, moest er 1 van de 2 weer niet mogelijk zijn. Ze zeggen dat ze de veranderingen zullen doorgeven. Ik wacht een paar dagen en mijn pakketje is nog steeds niet vertrokken uit het depot. Dus op 8 februari stuur ik nog eens een mail, en ze sturen krak dezelfde mail terug die ze de eerste keer stuurden, waar in staat dat levering niet mogelijk is op het adres dat ik heb gegeven. Vandaag (12 februari) kreeg ik eindeljk een melding van mijn track and trace, om dan te zien dat er een 'anomalie' is waardoor mijn pakje nog niet geleverd kan worden. Nu zou ik na meer dan 2 weken heel graag weten wat er precies aan de hand is. En wil ik graag vragen om mijn pakje zo snel mogelijk te leveren. Alvast bedankt