Terug

Pakket zwaar beschadigd ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Mondial Relay

12/04/2024

Beste, In aansluiting op onze klacht vanmiddag rechtstreeks aan uw bedrijf, langs deze weg bevestiging van onze klacht. Wij bezorgden u al foto´s van de schade.Een stoomkoker door de verkoper via Mondialrelay verzonden, werd door ons vandaag ontvangen met geperforeerd waterreservoir, afgebroken zijwand, losgekomen onderdeeltjes.De verkoper had nochtans op de verpakking vermeld fragile- breekbaar . Daar werd duidelijk geen rekening mee gehouden door de behandelaars van het pakket. Wij vragen terugbetaling van de aankoopprijs en de verzendkosten, in totaal 39,95 €, want het toestel is onbruikbaar.Met vriendelijke groeten, Wim De Weerdt.

Berichten (1)

W. D.

Naar: Mondial Relay

14/04/2024

In aansluiting met onze klacht, hierbij nog een foto van hoe het toestel verpakt werd door de verkoper: het was voldoende beschermd, zodat wij het zonder schade hadden ontvangen, als het pakket bij het transport door Mondialrelay, met de nodige voorzichtigheid was behandeld geweest. Mvg, Wim De Weerdt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform