Terug

Pakket zou geleverd zijn maar niets ontvangen,al verschillende malen contact opgenomen met Gls

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. L.

Naar: GLS Belgium NV/SA

28/02/2024

Op 26 februari om 18u50 zou mijn pakket van Shein geleverd zijn ,ik ben de ganse dag thuis gebleven ,maar geen pakket gezien ,ook niet bij de buren,het ging om een grote aankoop ,ik vind het dan ook schandalig dat er niets aan gedaan wordt ,het is tenslotte toch jullie vervoerder die een fout gemaakt heeft

Berichten (3)

GLS Belgium NV/SA

Naar: P. L.

28/02/2024

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek chauffeur te vragen en uw collo asap te lokaliseren.Volgens geolocalisatie van zijn camionette was hij wel op uw adres op moment van levering.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte.MvgChristine

P. L.

Naar: GLS Belgium NV/SA

28/02/2024

Beste is onmogelijk dat hij het pakket bij mij afgeleverd heeft ,ik was de ganse dag thuis

GLS Belgium NV/SA

Naar: P. L.

29/02/2024

BesteHet blijkt dat de collo was verkeerd geleverd.De chauffeur heeft het kunnen recupereren en volgens het systeem is dit bij U vandaag rechtgezetMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform