Via AliExpress deed ik een bestelling en tot mijn grote verbazing werd deze niet afgehandeld door Bpost, maar door Colis Prive.Het pakketje werd zogezegd geleverd, terwijl dit niet het geval is. Dit gebeurde nu zelfs een tweede maal. Men schrijft in de Track & Trace dat het afgeleverd is in mijn brievenbus, wat gezien de grootte van het pakket werkelijk onmogelijk is.Hierop contacteer ik Colis Prive om de juiste documenten te verkrijgen.AliExpress keurt de verkregen documenten van Colis Prive niet goed, zodat ik geen refund krijg. Nochtans hebben AliExpress en Colis Prive een contract. Raar dat deze bedrijven hun methoden niet op elkaar afstemmen.Ik heb al verschillende malen getracht om correcte documenten te bekomen in het Engels, maar hier wordt niet op gereageerd en ik bekom steeds standaardmails met dat het tot hun grote spijt niet meer mogelijk is het pakket te traceren en dat ze SINOTRANS hiervan zullen op de hoogte brengen en dat ik met hen contact moet opnemen.Dit terwijl SINOTRANS hier niets mee te maken heeft aangezien Colis Prive het pakket in ontvangst heeft genomen en zou moeten uitgestuurd hebben voor levering.Ook de klantendienst helpt mij niet verder. Ze kunnen zogezegd niets doen hieraan en weigeren zelfs een email te versturen in het Engels die mij toelaat om de juiste informatie over te brengen.Het gevolg is dus dat ik op dit moment kwijt ben:Total: € 107,40Total: € 23,98