Terug

Pakket zogezegd afgeleverd door UPS maar niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: UPS

17/12/2018

Pakket zou zogezegd door UPS zijn afgeleverd aan mij aan mijn voordeur op 14/12 om 12:50 maar ik was niet thuis. Om 16:15 kom ik thuis maar zie geen pakje aan de voordeur, noch bij de buren afgeleverd. Wel bevestigen via mail dat UPS het aan mij zou hebben afgegeven. Pakje met 2 paar schoenen voor 200€ is zoek. UPS België gebeld, verwezen me door naar Kickz(bedrijf waar online schoenen werden besteld). Naar kickz gebeld, zij starten onderzoek naar UPS. Dit is nu lopende maar kans is groot dat schoenen niet meer in mijn maat beschikbaar zullen zijn. Indien niet zou ik mijn geld teruggestort moeten krijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform