Hallo. Ik bestelde iets online en dat zou geleverd worden door GLS. De dag erna kreeg ik al een mailtje met daarin de mogelijkheid om toestemming te geven om zonder handtekening te leveren of ergens anders wanneer ik niet thuis zou zijn. Ik heb dit document NIET ingevuld, wat betekende dat men het pakket bij mij thuis, met mijn handtekening, diende te leveren. Door onvoorziene omstandigheden was ik die dag effectief even niet thuis toen GLS aan de deur stond. Ik kreeg echter wel het bericht dat mijn pakket bij mij thuis was geleverd. Dat kon niet, want er was dus niemand thuis. Het was een dag waarop het erg hard waaide, en mijn pakket was niet al te zwaar, dus ik had schrik dat men had pakket gewoon voor de deur had gezet, en dat het weggewaaid was. Toen ik thuiskwam, was er nergens een pakket te zien. Er zat ook geen briefje in de bus met daarop waar het pakket dan wel geleverd was. Ik wist dus niet waar te zoeken. Na nogmaals gekeken te hebben op de mail van GLS waarin stond dat mijn pakket thuis was geleverd, zag ik dat er een commentje bijstond dat zei dat het pakket was getekend door ene meneer DE VOS. Er woont helemaal geen familie in onze straat met die achternaam. Ik ben dus alle huizen in de straat afgegaan om te vragen of zij misschien mijn pakketje hadden gezien, en ik had het geluk dat één van mijn buren het pakket voor mij had ontvangen. Maar ik vind dit dus niet kunnen. Als je een mail stuurt en daarin de klant de mogelijkheid geeft om het pakket ergens anders te laten leveren of zonder handtekening achter te laten, en de klant verkiest om dit formulier NIET in te vullen en dus ook GEEN toestemming hiervoor te geven, dan doe je dit niet alsnog, dan zie ik er het nut niet van in om de klant die keuze te geven, als jullie er daarna toch maar jullie zin mee doen. En als jullie dat dan toch doen, laat een briefje achter in de bus waar het pakket werd geleverd, of schrijf het in de mail die jullie sturen, in plaats van een achternaam te verzinnen (en bovendien niet eens gevraagd te hebben volgens mijn buur) en de klant dan maar in het ongewisse laten waar die het pakje kan gaan zoeken. NIET tevreden!!