Terug

Pakket zoek, klantendienst onbereikbaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. H.

Naar: DPD Belgium

11/08/2025

Betreft: pakket 23715027803923 Beste, Na een gemiste levering op 6/8 zou mijn pakket op 7/8 in een afhaalpunt geleverd worden. In de trackinginformatie wordt aangegeven dat het daar zou zijn, maar het pakket is daar nooit aangekomen, en ik heb ook geen enkele melding gekregen dat het daar is afgezet, dus ook geen QR-code waarmee ik het in ontvangst zou kunnen nemen. De chatbot is totaal nutteloos gebleken, maar het toppunt is dit: het telefoonnummer van uw klantendienst blijkt niet toegewezen te zijn, maar dat hoor je pas nadat je in twee talen bent gewaarschuwd dat je 30 cent per minuut moet betalen. Dus die kosten zijn gemaakt, maar je krijgt niemand aan de lijn? Dat is erover. Het kan al eens mislopen met een pakket, maar onbereikbaar zijn is onvergeeflijk. Ik eis binnen de dag een antwoord waar ik niet later dan morgen mijn pakket kan afhalen. Beleefde groet, Arvid Hanssens

Berichten (2)

DPD Belgium

Naar: A. H.

11/08/2025

Beste Arvid, Bedankt voor het contacteren van onze service via Testaankoop. Het spijt me te horen dat de levering van uw pakket niet naar wens verloopt. Uw pakket staat aangegeven als geleverd bijDBH FASO 8 SINT GORIKPLEIN, 2650 Edegem, op donderdag 07/08 en volgens GPS staat hij daar ook. Maar op de leverbon staat er een ander afhaalpunt namelijkGOVERS C NV-Hazeschransstraat30-2650Edegem Dus zal ik dit moeten navragen nabij de service en hou u verder op de hoogte. Het telefoonnummer van de klantendienst is 070 22 22 22 maar blijkbaar zijn er veel oproepen waardoor u hen momenteel misschien niet kan bereiken. Onze excuses hiervoor. Voor problemen met uw zendingen is het ook altijd aangewezen de afzender te contacteren. Indien u geen QR code heeft ontvangen, kunnen de shop uw pakket terug vinden met het tracking nummer en uw naam. Zodra ik antwoord krijg van de pick up service laat ik u dit weten. Ik wens u een fijne dag. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV --------------------

DPD Belgium

Naar: A. H.

18/08/2025

Dag Arvid, De service gee me door dat het pakket niet werd teruggevonden, maar ik zie dat het ondertussen toch is afgehaald door u. Indien er toch een probleem moest zijn, laat ons dit gerust weten. Ik wens u een fijne namiddag. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform