Terug

Pakket zoek in sorteringsdepot

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: DPD Belgium

04/05/2021

Beste, Ik kocht bij een persoon op Facebook een dartbord voor 49.50 inclusief verzending. Deze vriendelijke persoon zette het pakje zelfde dag nog op de post bij DPD. Alles ging goed tot het pakket in het depot te Kortrijk kwam. Daar bleef de status ongewijzigd en na contact op te nemen gaven ze toe dat ze het pakket kwijt gespeeld waren. Dit kan uiteraard gebeuren maar dan verwacht ik ook wel een vergoeding. De verzender nam contact op met DPD en liet weten dat ze direct mogen terugbetalen aan mij en contact met mij opnemen. Nu krijgen verzender noch ontvanger (ik dus) geen antwoord meer van DPD en kan ik dus wel zwaaien naar mijn pakket en geld. Ik verwacht gewoon dat ze de verantwoordelijkheid op zich nemen dat ze het pakket kwijtspelen en dat ze me vergoeden voor de verloren goederen. Ondertussen loopt dit al een maand en ben het beu om constant te mailen en automatische antwoorden te krijgen. DPD alsjeblief neem verantwoordelijkheid op jullie fouten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform